נעלמה לי לרגע מהעין ....
איפה השבת שלום שהיא מקדישה לנו בכל שבתת ?! 😛
זה לא אותו שבת בלעדייה 😊
באמת התגעגעתייייי לחופיתושש
חחחח נכוןן צודקתת..!!
היא כל יוםם עובדתת כפרה עלייההה.
בטח היום היא נחה או נמצאת עם המשפחה והחבר..😊
חופהההההה אני אוהבת אותךךךך ..!!!
ככןן...חופיתי המקסימה שלנו..
כנראה בגלל אח שלה..וזה.וגם בגלל העבודה
אבל חופיתת?!
אוהבים אותךךךך!
כהה
אין שבת שלום
בלי שבת שלום של חופית 😮
חחחח הילדה נעלמה
אוהבים אותך חופי
היא עובדת ..
יש לה מליון דברים על הראש
היא גם התחילה לישמור שבת .
מקווה שהכל בסדר אצלה
חופיתו'ש אוהבת אותך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח נכוןןן
אבל בכל מקרההה חופית אני אוהבת אותך חחחחחח
היא באמת נעלמה..
אני מקווה שהיא בסדר =))
מדהימה לירוני שלי אוהבת אותך !! מתגעגעת..
חחח איזה מתוקות אני עובדת רוב השבוע והשבת הייתי
עם המשפחחה ואהובי ואני שומרת שבת אז לא יצא לי להיכנס
אני ישתדל להיכנס יותר אוהבת אתכםםםםםםם הכי בעולם!
כל אחת ואחד מכם!
כן כן תיזהרי לנטוש 😊
אוהבת אותך יפה שלי
לא נורא חח
חופית אנחנו כאן בשבילך תמיד!