Big Girls Dont Cry
ילדות גדולות לא בוכות,
בגגלל בנים שלא שוויים את זה.
בזמן האחרון את עצובה אני רואה,
אנחנו מדברות במסן,
אני אומרת לך בזמן שדיברנו הבנתי שאת בן אדם מדהים לא מגיע לך עצב,סבל,כאב,דמעות!
לא מגיע לך..מגיע לך רק טוב.
הגיע הזמן שתתעסקי בדברים שלך,
אל תחשבי עליו,
אל תתיחסי עליו,
כי את בהרבה חזקה ממננוו,
ואת תעברי את זה אני מבטיחה לך.
אל תנניי לעצב לנצח אותך.
אל תשקעי בעצב בגגל.
אל פשוט אל.
ושום דבר לא מגיע לך את סתם מדברת שטויות!
אחרייייי שרציתי לרשום עוד יש הודעה חדשה חעחעחחעעעעעעעעע 😂
וקוולולולולולולולולוללוווווווווווווווווווווווווווולוללולוווווווווווווווווווווווווווללולול 😁
את ניצחת את החרא.!! 😁
יש חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
את עכשיו מתחילה תקופה חדשה מלאה בשמחה. יש יש יש
עשית לי את היום אני כול כך שמחה.
אוהבת אותך(:
ליפזו'ש את מקסימההה
מצטרפת אלייך מילה במילה
כריס תהיי חזקה נסיכה
שולחת לך חיבוק ענקי
ואוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאייי ליפזייי שלי איזה חיווווכי יש לי עכשיו על הפנים😁
ת ו ד ה פשוט תודה קווווקי
כמה שאת משוווגעת והכל
אבל מילה שאת הכייי מקסימה שיש😊
אוהבתתת אותךךךך...
ותודה על הכל😊
מורנייי שלי תודה מאמי
אוהבת😊
כריס?
אני אוהבת אותךך!!
פוצ פוצ?
את מדהימהה!!
פוצ פוצ זה חדש😁
חחח טניה אוהבתתת😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 24/08/2007) יאייי ליפזייי שלי איזה חיווווכי יש לי עכשיו על הפנים😁
ת ו ד ה פשוט תודה קווווקי
כמה שאת משוווגעת והכל
אבל מילה שאת הכייי מקסימה שיש😊
אוהבתתת אותךךךך...
ותודה על הכל😊
חחחחח ושתמיד החיוך הזה יהיה לך על הפנים 😁 😁
ואין על מה באמת שאין על מה. 😊
חח אני יודעת שאני משוגעת 😎
תודה מאמי 😁
אוהבת אותך. 😊
פיצ פיצ ומורני,
אוהבת אותכן(:
גם אני פוצ פוצונהה😛
חחחחחח משו חדשש
QUOTE (טוניטה @ 24/08/2007) גם אני פוצ פוצונהה😛
חחחחחח משו חדשש
😂
בהחלט משהו חדש 😛
ליפזזזי!?
מקסימה אחת!..(=
מתה עליך!
כריסי..אני אדדבר איתך יותר מאוחר..
ואף אחד אבל אף אחד לא שווה את הדמעות שלך!..מבינה?..
רק תגידי לי מי זה,נשלח אליו כמה חבר'ה שיסדרו לו ת'צורה
סתם סתם מאמי
אני לא אלימה...
אוהבת אותךךךך
חחח ליפפפפפפפפפ
יא מדהימה אחת אוהבת אותך
וכריס כמו שליפ אמרה
יהיה טוב
לאב אותך
QUOTE (סוופרמאמי @ 24/08/2007) חחח ליפפפפפפפפפ
יא מדהימה אחת אוהבת אותך
וכריס כמו שליפ אמרה
יהיה טוב
לאב אותך
חחח מיבי שלי, 😛
אוהבת אותך. 😊
חחח ליפי ימדהימה [:
אני מצטרפת אלייך מילה במילהה
כריסססס , יפה שליייייי.
את חזקה !
אוהבת אותך כ"כ