כמעט אין לי אוויר
ושוב...
אותה השאלה...
למה למה למה למענה הוא מוכן לעשות ה כ ל
ובשבילי כלום? \=
כריס יפה שליי
דיי
אני לא יכולה לראות אותך ככה
תביני
הוא לא שווה ת'עצבים שלך
תשכחי ממנו
הכי טובב
תמשיכי בלעדיו
את יכולה!!
אם את צריכה משהוו
תמיד תזכרי שאני פהה
אוהבתמלאא
ושולחת לך חיבוקק ענקק
מאמי מה קרה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא יודעת😢
כרגיל האקס😢
אוף
רע לי😢
דייי מאמי אל תהיי ככה בבקשה=/
כואב לראות אותך נשברת
אני יודעת שזה כואב אני יודעת אבל בוובי
את תעברי הלאה ואם קשה לך תתרחקי
דיברתי איתך אני שמחה בשבילך נגמרה התקופההההההההההההההההההההה 😊
קלולולולולול 😂
רק שמחה אין אין עצב!!
אוהבת אותך!
למה?
כי הוא חרא!....
עזבי מאמי,את תראי שהוא לא שווה את הכאב,הדמעות,הצער הזה,
ואל תקנאי בהם,זה הכי לא שווה את זה..
את תראי שהאהבה שתגיעה אלייך,יהיה בחור,שיעשה הכול בשבילך ומעבר,
ואז תביני שאת טעית לגבי האקס,
כי יש בחורים שיכולים להעניק לך אהבה,כמו שמגיע לך,למלכה כריס!..
יאלה מאמי,חיוך!..
הוא לא שווה את זה,תביני!..
הוא רק גורם לך כאב!..וזה רע,רע,רע!..
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 24/08/2007) למה?
כי הוא חרא!....
עזבי מאמי,את תראי שהוא לא שווה את הכאב,הדמעות,הצער הזה,
ואל תקנאי בהם,זה הכי לא שווה את זה..
את תראי שהאהבה שתגיעה אלייך,יהיה בחור,שיעשה הכול בשבילך ומעבר,
ואז תביני שאת טעית לגבי האקס,
כי יש בחורים שיכולים להעניק לך אהבה,כמו שמגיע לך,למלכה כריס!..
יאלה מאמי,חיוך!..
הוא לא שווה את זה,תביני!..
הוא רק גורם לך כאב!..וזה רע,רע,רע!..
אוהבת אותך
מצטרפת לרגיי ..
כריס אל תשקיעי תדמעות שלך על הקקה הזה
הוא לא שווה בכלל אותך ואת הדמעות שלך
תמחקי אותו מהראש שלך
למרות שזה קשה , אבל תנסי
את תמצאי מישהו אחר אני בטוחה
אוהבת אותך יפה שלי 3>