אוףףף אני אפילו לא מבינה את עצמי איך אנשים אמורים להבין אותי? =/
אין לי כוח לכלום בשבוע האחרון , והיום בכלל אין לי מצב רוח ,
אין לי כוח לצאת כלום....אפילו בכיתי ואני לא מבינה למההה אוףף אני ישתגע עכשיו
אפילו לרקוד לא בא לי =/(בדרך כלל בעצבים או בלי מצב רוח אני מוציאה הכל בריקוד)
דיי אני לא יכולההה רעע ליייי =[[[
קודם כל תזכרי שבסוף תמיד
מגיע הטוב זה רק עניין של זמן
את חייבת לעשות משהו שאת
אוהבת כדי להירגע ולא להיות עצובה
לא מגיע לך ככה לסבול
ולא מגיע לך הכאב הזה
תעשי סדר במחשבות ובכל הרגשות
תהיי חזקה שולחת לך חיבוק ענקי
ואוהבת המון אם את צריכה משהו
אני פה תמידדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 24/08/2007) קודם כל תזכרי שבסוף תמיד
מגיע הטוב זה רק עניין של זמן
את חייבת לעשות משהו שאת
אוהבת כדי להירגע ולא להיות עצובה
לא מגיע לך ככה לסבול
ולא מגיע לך הכאב הזה
תעשי סדר במחשבות ובכל הרגשות
תהיי חזקה שולחת לך חיבוק ענקי
ואוהבת המון אם את צריכה משהו
אני פה תמידדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מואההה
QUOTE (טוניטה @ 24/08/2007) QUOTE (נאפי @ 24/08/2007) קודם כל תזכרי שבסוף תמיד
מגיע הטוב זה רק עניין של זמן
את חייבת לעשות משהו שאת
אוהבת כדי להירגע ולא להיות עצובה
לא מגיע לך ככה לסבול
ולא מגיע לך הכאב הזה
תעשי סדר במחשבות ובכל הרגשות
תהיי חזקה שולחת לך חיבוק ענקי
ואוהבת המון אם את צריכה משהו
אני פה תמידדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מואההה
עםם נאפיי מילה במילהה !!
מאמייי זאת בטח רק תקופה מגעילה כזאת..
היא תעבור..😊
אני באמת מקווה שהתקופה הזאת תעבור לך..
תנסי להוציא את העצב על משהו.. אמרת באמת שאת אוהבת לרקוד..
אז תרקדי גם אם אין חשק בסוף זה יבוא..
קבלי ממני חיבוק ענקיייי =)))
כן עש תקופות לא משהוא בחיים
נו בעצם חיים זה בכלל תקופה מוזרה
ואין לך מושג מתי זה ייגמר
אבל למה שהוא אתה כל כך נהנה מרגעים מוזרים, ומקווה שהם יבואו שוב ושוב
כן רק בשביל רגעים מסויימים שווה לחיות, ולהבין שזה אושר כשיש לך אפשרות לחיות באותם רגעים (:
מאמי שלי...
קודם כול
זאת תקופה והיא תעבור,כל אחת ואחד מאיתנו עוברים משהו
שלפעמים הוא לא ברור,משהו שאין לו הסבר,
גם אצלי זה היה השבוע,
אבל אל תתני לזה להשפיע עלייך בצורה גדולה כל-כך
אל תתני להרגשה הזאת למנוע ממך את החיוך,
התקופה תעבור,
יתחיל שבוע חדש,
תחייכי..(=
יהיה בסדר
אוהבת 3>