איזה כיף היההה חח..
הייתי עם עידן(זה שאני...בקשריתו חח אור אל תצחק עליי) ועם מוריה מהפורום..
השתזפתי קצתת חחח אבל לא משו רציני אני בכל מצב משתזפת
איזה כיף זה ללכת עם "חבר" ליםםם..
והיה איזה אחד בן 17 בערך המים הגיעו לי עד הצוואר והוא יותר גבוה ממני והוא טבע..
איך..?!ה' יודע..וכולם חשבו שהוא מסתלבט והסתכלו כזה חח..עד שהיה איזה אחד
שהציל אותו..רק למציל לא היה אכפת..מטומטםם.!!
ואחרי שמורי הלכה..אני ועידן נשארנו אז נכנסנו לים והתנשקנו
אז הייתה ילדה קטנה שאמרה לאמא שלה "אמא תראי הם מתנשקים"
חחחחח התפוצצנו מצחוק איזו מתוקההה היאאא חחח..
קיצ'...
אני הכי מאושרת איתו בעולללםםם
ומורי אמרה שהוא מה זה חמודדד..וחתיך חחח..
היא לא רצתה לבוא כי לא היה לה נעים להתקע בנינו אז הוא התחיל להתחנן אליה
חחח איזה חמודד..!!
חחחח
שמחה בשבילךךךךך
אוהבת אותךךך!!!
דידי אני שמחה שנהנת מאמי שלי .. אוהבת אותך מלאאאאאא
QUOTE (hila1990 @ 24/08/2007) שמחה שנהנת מאמי 😊
😊
יואיאואיייייייייייייי
גמני רוצצצצצצצצצצה!!!!!!!!!
איזה כיייף לשמוע את זה!!
כ"כ כייף לדעת שאת שמחה לך!
😁
שמחחה בשבבייילך מאמי שליייי 😊
יאאא עדידיייייייי אני הכי שמחהה בשבילךך בעולםםם יפתיי..
סוףף סוףף מישהו שאוליי שווה אותך ויהיה לך טוב איתו..
בע"ה..
אוהבתתת אותךך בוביייי !!
שמחחה בשבבייילך מאמי שליייי
באיזה חוף היית?
שמשון או דלילה? חחחח
גם אני הייתי השבוע בים באשקלון... זה לא היה מתוכנן בגרווש אז לא אמרתי לך.. חחח
העעעייקר נהנית 😊
עדידה?
שמחה בשבילך שנהנת,בילת עם "החבר"
לדעתי את חייבת כבר לסגור ת'עניין חבר,יזיז,יידיד 😛
ושמחה שנפגשת עם מוריה..😛...
חח תודה רק עכשיו ראיתי תהודעות
אושריייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי איפה היייייתתתתתתתתת ומתתתתתתיייייייייייי
אני יהרוג אותתתךךךךךךךךךךך:'(
והייתי בבר כוכבא
ואיזה שמשון אתה מדבר אין לנו חוף כזה חחח