הרגע חזרתי מאושי שלי, היה כל כך כיף =]
אושי וברי אתם לא מבינות כמה שימחתן אותי עם כל מה שקורה לי עכשיו =\
אוהבת'תכן כל כך..!! 3333333>
שמחה שאת שמחה😊
אוהבת אותך!!
עדידו'ש מאמי
מגיע לך את הטוב ביותר
שמחה שהיה לך טוב עם אושרית וברי,ילדות מדהימות .. 😁
אוהבת אותך
טניוש ורגינוש אתן מדהימות
אוהבת אותכן =]
עדידיייייייייי מקווה שהנסיעה הפעם הייתה יותר נורמליתת ..
ובובייי שלי אני כ"כ שמחה שאת שמחההההה😊
ונהנתייייייי איתך בטירוףף
כמה צחוקים היוו
חבל שאת לא נישארת שבת ..
אבל לא נורא עוד חודש את באה בעזרת השם (:
יהיה עוד יותר כיף..
בקיצוררררר גם את עשית לי תיום אתמול .. עם כל הצחוקים [:
אוהבת אותך בובה :]
וורממממ בואנה אל תיהיה שוב עצובההה מובן לך דיברנו על זה ותפעילי איך שהחלטת
אני חולה עליייךךךךךךךךךךךךךך אין לי מילים לתאר כמה שאת מקסימה הלוואי והיינו גרות אחת ליד השנייה
ותמידדדדדדדדדדדדד תמידדדדדדדדדדדדדדדד אני פה ותמידדדדדדד את יכולה לברוח אליי בשושו
ובריי כנ"ל אלייך
ואתמול היה אחד הלילות שאיאפשר לשכוח ברי &ליאור(המזויפת למרוקאית)&ורמ תודה על אתמול
ברוכה השבה מאמי
אוהבת אותך מאוד
ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*