הזמנתי דרך האינטרנט אמפי 4.. בצבע ורוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!2 גיגיביט
אתמול אני פותחת מגיע חבילה אמפי בצבע זהבבב מגעילל ו1 גיגביטטט
מה אני עושההה??? איך אני מחליפה את זה
תמיד ידעתי שאסור להזמין דברים דרך האינטרנט 😊
מאמי לדעתי תערכי את התיאור של מה שכתבת
בנוגע לצבע כי יש פה אנשים שהם כמו שכתבת
ואין בזה משהו רע.
לגבי הצבע באמת מבאססס תתקשרי לחברהה
ואם הם לא יחליפו תכתבי מכתב תביעה לחברה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תרימי טלפון לספק...כן גם אני למדתי שאסור להזמין דברים מהאינטרנט.
התקשרתי לשם לא שמים עליי....
אני יפנההה לזכויות להגנת הצרכן !!!!!
אני רוצה לראות לא יחליפו לי את זה...
בטח שיחליפו וכדאי להם כי הם תתלונני עליהם
הם ישלמו לך מחיר כבד
ככה שעדיף להם לסתום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואי באמת חוצפה!..
קצת איומים לא יזיק...תנסי...
לא את,אלא מישהו מבוגר יותר,שיהיה גבר
לא איומים של משטרה אלא של כמה אנשים "טובים"
אצלי זה תמיד עובד..
בהצלחה
^^ צודקתת !!
איזהה חוצפנייםםם זה משהו ..!!
שאחד מההורים שלך יתקשר לצעוק עליהם..!!
איזה חוצפנים באמת.. זה מעצבן ..
מדינה של נוכלים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בהחלט!!!^^
ממש חוצפהה!!
מקווה שיסתדר לך
QUOTE (may1231230 @ 24/08/2007) איזה חוצפנים באמת.. זה מעצבן ..
איכס.
טלפון לספק וצעקות. לי לא קרה עדיין באלגן עם הזמנות מהאינטרנט.. צריך לדעת גם מאיפה להזמין.
ד"א, זה עידן, סתם שעמם לי אז קפצתי לביקור..
ח צ ו פ י ם ! ! !
ואיאיאויאיאי
איזה בלאאאגנים היייתי עושה להם!!!
חצוווווופים ש כ א ל ה !!!!
אל תשבי על זה בשקט!!!
את מבינה אווווווותי 😠