הייתי עכשיו 3 ימים באשקלון, עם הבנות שאני יגור איתם בדירה, והיה גם הכנה לשנה הבאה.. (בנוסף למה שכבר היההה..)
והיה מתיייישש..
והתחלקנו לדירות😊
וחילקו אותנו לדירות (כאילו, איזה בנות יחד בדירה. אנחנו 16 בנות ב2 דירות..)
ואני דיי שמחה עם החלוקה😊
(למרות שעושים הכל יחד, כל הבנות. וזה רק לישון. אבל עדיין..)
קיצר,
יש 2 דירות של בנות שירות בבניין,
אחד קומה ראשונה, ואחד קומה שלישית...
ולפי המדרגות- אז קומה ראשונה, זה בכלל קומה 3, וקומה 6 זה קומה 5..
(יש מון מדרגות לעלות לאחד.. מלא קומות בייניים...)
וזה ממש משפיע בשבת, כי כשצריך לעלות הכל ברגל.. עדיף להיות דירה אחת..
וגם בקומה 1, אז המטבח משופץ..
אבל בדירה 3, האוויר מעוללללההה.. כאילו, ממש יש שם פול אוויר כי זה גבוה..
קיצר, אני מעדיפה קומה אחת.
ובחרו את הדירה עפ"י הגרלה. (כאילו, איזה קבוצה באיזה דירה..)
ואנחנו קומה ראשונה😊 יופייידודייי
והחדר שלי גם זה החדר שרציתי😊
כאילו, זה החדר עם השירותים ומקלחת (חדר הורים..)
ויש שם רק 2 בנות..
(בכל השאר יש 3..)
וזה הכיי כיףףף😊
והשותפה לחדר שלי, חמודה לגמריי..
הלוואי ויהיה טווובבב..
שבת הבאה מתחילים שירות ונשארים שבת..
מי שבא שבוע הבא לעדי, אם אני יגיע, תבואו לראות😊





