זזתי לסיבווב לים
קצת לינשום אוויר
כואב לי הראש :\
אני הולכת לפגוש את עדיידושש(בובת זכוכית ) ואת אושריתי [:
מקווה קצת לישכוח מהכל
ולהתאורר 🙄
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי