קניתי וילון לדלת
חוטים כזה ..
הבעיה שזה לא מגיע עד לרצפה \=
אמא שלי אומרת שזה נחמד חעחעח
אבל לא יודעעעת
זה לא אמור להגיע עד למטטטטטטטה ?
אמ.. זה לא מחייב
תלוי מה האורך ..
אבל לא נורא זה בדוק יפה [:
חח כה זה יפה (:
נחמד כזה ;P
זה בערך 35-40 סנטימטר מעל לרצפה ...
את יכולה לגזור את זה יפה אולי.... משהו בסגנון \\\/// כזה, אם הבנץ....או להשחיל למטה דברים..
לדעתי יותר יפה שזה לא עד לרצפה =))
QUOTE (may1231230 @ 23/08/2007) לדעתי יותר יפה שזה לא עד לרצפה =))
😊
זה לא חייב להיות עד הריצצפה
וואי פעם הייו לי מלא כאלה.. כל כמה זמן הייתי מחליפה
זהה יפה😊
תתחדשי😊
פעם קנו לי אחד והוא שכב אצלי בחדר איזה שנתיים ואז בסוכות החלטנו לשים אותו בסוכה חחח😁 כולם שנאו את זה זה היה מזה מבולגן!!
תתחדשי מאמי
לדעתי הכי יפה שזה לא עד הריצפה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*