חברה שלי טובה התקבלה לסוכנות דוגמניות
והיום היא הלכה לצילומים
וגנבו לה תתיק עם הכסף,הארנק,פלאפון..הכללל!!!!
היא השיגה שיחה לחבר שלה
והיא נמצאת באמצע שומקום היא לא יודעת אפילו איפההה
ואינלה כסףףף לא כלווםםםם!!!!
כולנו בסרטיםםםם יאווווווווו
והייתה לי תחושה שקרה לה משוו!!
אנחנו מדברות כל יוםםםם בטלפוןן
ודווקא היום לא התקשרתי אליההה
אני כזאת מטומטממתתתת!!
אני דואגתת לההה אוףףף
ואני מכירה אותה היא עדינה כזאתתת והיא כולה בסרטים והיא בוכההה
יאוווווו
ווואאאאיי זבלים
אבל למה היא לא הייתה ערנית לדברים שלה
לא טוב לא טוב!!!!
נקווה שתמצא או משהו ...
גנבים מפגרים שיחנקו!!!
ואיייייייייי איזה אנשים רעיםםםםםםםם
יאלללה אם הייתי מי זה הוא היה מקבל
מכות מרוב עצבים. מסכנהההההההההההההה
שתתקשר בגוביינה(איך שלא כותבים) להורים שלה
או משהו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
היא לא יודעת איפה היאא..!!
התקשרתי לפלא שלה פעם אחת היה תפוס
בפעם השנייה ענו והיה רעש לכמה שניות וניתקו
כולי בעצביםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ואני מתרוצצת בבית אני מתחרפננתתת
אוףףף
מסכננההה הכל קורה לה אוףףףףף:'(
ואיי =\\
והיא לא יודעת איפה היא?!
רחוב משהו כדי שיסעו לקחת אותה?!
שתשאל אנשים איפה היא נמצאת..
איזה אנשים רעים ומגעילים יש בעולם!!
הלוואי שישרפו הגנבים האלה..
מקווה שהכול יסתדרר (:
ביררנו עכשיו..
הביאו לה כסף
וב8 וארבעים יש לה רכבת מחיפה לאשקלון
בעע
אני מקווה שהיא תגיע הביתה בשלום..איף הודעתם לה אם אין עלייה כלום?
QUOTE (נאפי @ 23/08/2007) ואיייייייייי איזה אנשים רעיםםםםםםםם
יאלללה אם הייתי מי זה הוא היה מקבל
מכות מרוב עצבים. מסכנהההההההההההההה
שתתקשר בגוביינה(איך שלא כותבים) להורים שלה
או משהו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
............
מקווה שיסתדר בסוף בעזרץ ה' ..
וואי מסכנה😢😢
איך היא עכשיו???
מקווה שהסתדר לה....
וואה וואהה באלגניםםםםםם אנשים מגעילים פשוט..
תעדכני מה נסגר בסוף..
לא יודעת מה נסגר..
נראלי היא כבר צריכה להיות בבית
אבל אינלי איך להשיג אותה
כי כמובן..אינלה פלאפון
פלאפון של אמא שלה אני לא יודעת
ואין לה טלפון בבית
רררררר אוףףף!!
אויי
מקווה שהכל בסדרר
אנשים חארות יש בעולםם!!