וואואיאיייי!!!! אני לא יכולה יותר!!!! הכל כל כך מעצבן!!!!
מה התקופה הזאת?????? 😠
המריבות עם ההורים שלי לא ניגמרות!!!
הכל ניראה פתאום כל כך ברור===>>>>שהכל לא פייר!!!!
החברות שלי????.... שפעם היו התרופה הכי טובה==>>לא עוזרות.... ולא בגלל שהן לא מיתחשבות אלא
שאני מעבירה את זה גם עליהן....מדי פעם מיתעלמת מהן...ניהיית מוזרה.... 😢
מה יהיה????..
שלא נדבר על החיים הפרטיים שלי...... אתם יודעים מה הולך שם??..... אז זהו שכ-ל-ו-ם!!!!!!
וואיאיייי.... האיסייקו המחורבן הזה לא עובד....
קניתי גיטרה ב-580 שקל והיא סתם עומדת לה בפינת החדר ארוזה.....
למה קניתי אותה בכלל???? האא... נכון!!! קניתי אותה כי רציתי ללמוד לנגן!!! אבל לא מצאתי מורה... התייאשתי!!! הקיצר סתם עפו לי 580 שקל!!!
התוכניות של ההורים שלי השתנו===>>>>דבר שלא מוצא חן בעיני בכלל!!!!
כל כך שמחתי... זה היה הדבר היחיד שעודד אותי כל הזמן הזה!!!!!!
הייתי בקטע של... אאה איזה כייף.... עוד מעט נוסעים לנופש באילת וים המלח...שבועיים אנחנו לא פה... והכל יהיה בסדר.... אבל עכשיו?????? כל זה פשוט נעלם!!!!! למההה??? כי ההורים שלי החליטו לנסוע בלעדיי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! למה???? כי יש לימודים... וחבל שאני יפסיד.... מה יש להם???
"אנחנו נביא לך המון מתנות..." חע!!! הצחקתם אותי... מתנות??? מתנות???
אני לא צריכה שום מתנות!!!!!!! רציתי לטייל!!! לשחות בים!!! להינות מהמלון!!!!!
מהנוף של החדר!!! לשחות עם הדולפינים!!!!! לעשות סקי מים!!!! לעשות מצנח עם סירה....
מה אני צריכה מתנות???? רציתי להינות!!!! גם אם הייתי מביאה איתי חולצה ושרשרת שכתוב עליה אילת הייתי נהנת!!!!!! נימאס לי כברררררר
הכל ניהיה כל כך משעמםםםם....
למההה??? למההה????
ועכשיו רבתי עם ההורים שלי אז הם בכלל כועסים עליי.....
אאווייייייי 😠
למה זה מגיע לי???? מה כבר עשיתי??? 😢
זהו... אני כבר נישברת... המצב ממש קשה....
🤪
עזבו... אתם לא חייבים להגיב... הייתי חייבת לפרוק... 😢
עם ההורים זה יעבור מאמי יש תקופות כאלה
תדברי איתם על הבעיות
תשתפי אותם בהרגשה ובכל מה שפוגע ומכאיב לך.
לגבי החברות אולי את לא נותנת
להן את האפשרות לעזור וחבל
אל תישארי לבד.
אם אין לך שימוש בגיטרה את יכולה למכור אותה.
לגבי הנסיעה זה רק לטובתך לימודים
זה דבר חשוב למרות שזה מעצבן, נמאס ומרגיז לפעמים
אין ברירה.
תלמדי ותשקיעי זה רק בשבילך
ואל תשכחי שגם ההורים לפעמים צריכים
זמן איכות בשביל עצמם לבד.
תעשי סדר במחשבות ובתחושות
ותמיד תזכרי שהטוב מגיע
זה רק עניין של זמן
שולחת לך חיבוק ותהיי חזקה
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 23/08/2007) עם ההורים זה יעבור מאמי יש תקופות כאלה
תדברי איתם על הבעיות
תשתפי אותם בהרגשה ובכל מה שפוגע ומכאיב לך.
לגבי החברות אולי את לא נותנת
להן את האפשרות לעזור וחבל
אל תישארי לבד.
אם אין לך שימוש בגיטרה את יכולה למכור אותה.
לגבי הנסיעה זה רק לטובתך לימודים
זה דבר חשוב למרות שזה מעצבן, נמאס ומרגיז לפעמים
אין ברירה.
תלמדי ותשקיעי זה רק בשבילך
ואל תשכחי שגם ההורים לפעמים צריכים
זמן איכות בשביל עצמם לבד.
תעשי סדר במחשבות ובתחושות
ותמיד תזכרי שהטוב מגיע
זה רק עניין של זמן
שולחת לך חיבוק ותהיי חזקה
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מורני!
אני מקווה באמת שזה כבר יעבור..
ובאמת חשבתי למכור את הגיטרה!
תודה ענקיתת! 😊
אוהבת אותך מורני!!
QUOTE (נאפי @ 23/08/2007) עם ההורים זה יעבור מאמי יש תקופות כאלה
תדברי איתם על הבעיות
תשתפי אותם בהרגשה ובכל מה שפוגע ומכאיב לך.
לגבי החברות אולי את לא נותנת
להן את האפשרות לעזור וחבל
אל תישארי לבד.
אם אין לך שימוש בגיטרה את יכולה למכור אותה.
לגבי הנסיעה זה רק לטובתך לימודים
זה דבר חשוב למרות שזה מעצבן, נמאס ומרגיז לפעמים
אין ברירה.
תלמדי ותשקיעי זה רק בשבילך
ואל תשכחי שגם ההורים לפעמים צריכים
זמן איכות בשביל עצמם לבד.
תעשי סדר במחשבות ובתחושות
ותמיד תזכרי שהטוב מגיע
זה רק עניין של זמן
שולחת לך חיבוק ותהיי חזקה
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרפת למורניייייי
אין בעד מה יפה שלי
כל מה שאת צריכה אני כאן בשבילך
גם אם זה רק לפרוק ולהוציא את מה שבלב
תרגישי חופשי ותהיי חזקה
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את תראי התקופה הזאת תעבור..תהיי חזקה מאמי(: