עדידושה אצלייייייי (בובת זכוכית ) אני הולכת לעשות לה יום כיףףףףףף בעיר הפשעעע ולעודד
ובערב הולכית לעשות דורה דורה (סיבוב) עם בריייייייייייי
בערב נספר חוויות
איך ידעתי שתפתחו אשכול על זה חחח
מואע תהנו
תהנווו נסיכות אוהבת אתכן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אואו קרית ים מי ישמע איזה פשע 😛 [חח הייתי חייבת]
תהנו לכן
לאב אותכן
חחחחחחחחח מירב
פשע ורשעעע
תהנוו לכן בננות 😁
איזה חמוווווודות תעשו חיים 😊
אגב קרית ים?
וואלה לא רחוק ממני .. חשבתי שכולן פה כמעט גרות במרכז
חחח
תודה בננות
ברייי אל תשכחי לקום
ודסקל פעם הבאה עם את לא באה אני באה לראשון ומוציאה אותך בכוח אליי 😛
חזרנו עכשיו מהים היההה מזה מצחיק יוווווווווווו ברי&ליאור& עדידודשהההההההה בחיים לא נהנתי ככה משוגעות ,ופגשנו בכלב הומו חחחחחחחחחחחחחחחח
חולה עליכןןןןןןןןןןןן
אני יעלה מחר תמונות