גם אצלנו בעיר וגם אצל בת דודה שלי
שמו ממזמן שלטים להצביע לדניאל בן חיים עם תמונה יפה שלו (:
ומאחורה תמונה של טל אלון D:
זה רק אצלנו? 😕
מעניין מי שם אותם
סתם יציאה
פתאום נזכרתי בזה אחרי שראיתי תמונות שלו
שובב הילד 😉
תשאלו את ליפז
חחחחחחחח 😛
אולי משעמום וכאלה
לכי תדעי
בכל זאת הוא לא נמצא בגמר 😢
חחחחחחחחחחח עד שהבנתי,
רק בזכות קרן הצלחתי להבין 😛
אה ואין לי מושג אם זה רק אצלכם חח.
סתם מעריצים של דניאל 😛
דניאל החתיך 😁
QUOTE (--בובית--10 @ 23/08/2007) אולי משעמום וכאלה
לכי תדעי
בכל זאת הוא לא נמצא בגמר 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחח אני לא ראיתיייי