אני מתקשרת לחברה שלי שואלת אותה עם היא רוצה ללכת לחברה אחרת לשבת שמה בגינה מתחת לבית שלה
היא אומרת בסדר מתארגנים וזה
לפני שאנחנו צריכות לצאת היא מתקשרת אומרת לא בא לי לצאת
יאווווו שונאת שדופקים לי ברז
וזה לא הפעם הראשונה שהיא עושה את זה
עצבנה אותי :/
מירבייי בובהה אל תתעצבניי ותוציאי אנרגיות
עם דברים ואנשים שלא שווים את זה !!
אוהבתותךך
מוכר , מבינה תעצבים שלך ..
אבל בסופו של דבר
את לא צריכה להוציא אנרגיות ועצבים
באשמתה
כמה שזה מעצבן , פשוט תתעלמי
אל תקבעי איתה , או שתעשי לה בדיוק אותו דבר חח:\
סתם לא יפה
אין היא עצבנה אותי רצח
עכשיו שאני לא דופקת לה ברז בראש אני לא נרגעת
שונאת שהיא עושה את הקטעים האלה
תודה בנות אוהבת אותכן
אנחנו מדברות על זה במסן!
אוהבת אותך3>
(:
חחחח גם אני שונאת שעושים את זה...
ואיי גם אני כל כך שונאת את זה,
אחריי שאני מתארגנת שעה... שמה עדשות במיוחד
היא מתקשרת לומר שלא בא לה.
שונאת את זה, אני לא אחת שמחזירה... אבל לאותה אחת יצא לי להחזיר פעם אחת חחח 😊
אוווחח כ"כ מכירה את זה!
חייבת להחזיר פעם אחתת חח
Mami_4_Ever- כהה הכי מעצבן :/
lipaz-sol אוהבת אותך מאמי 😘
karnusha_167- גם אני לא תאמיני כמה באלי לרצוח אותה
G-A-L ככהה אני התארגנתי הלתבשתי החלפתי אלף פעם בגדים דקה לפני שיוצאים נזכרת להגיד לי
שלא בא לה. לא בא לה אין לי בעיה שתודיע לפני זה
הביאה לי תעצבים וגם אני לא אחת שמחזירה אבל מה זה נותן לי את החשק להחזיר לה
QUOTE (אנונימית1234 @ 22/08/2007) אוווחח כ"כ מכירה את זה!
חייבת להחזיר פעם אחתת חח
זה כל כך מגיע לה שיחזירו לה על זה :/
וואי זה באמת מעצבןן במיוחד שאין סיבה אמיתית להברזה..
כהה לפחות שתמציא תרוץ :/
אבל עכשיו אני רגועה צעקתי עליה בטלפון חוחו
אל תתעצבני מקווה שהלכת בכל זאת
ושנהנת. גמני מתעצבנת כשדופקים
ברז זה מבאסססס
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הייתה לי חברה כזאתי
ולא סתם אני אומרת הייתה
כי באיזה שהוא שלב היא הרסה את הכול
פשוט לא רציתי כבר לקבוע איתה דברים כי ידעתי
שהמילה שלה לא שווה דבר
=/
אל תתעצבני מאמיייי
אוהבת אותךךך