אני זה לא אני,
השתנתי נהפכתי לאחרת.
😊
לטובה או לרעה?
אם לא טוב לך במצב הזה
את יכולה לשנות אותו
הכל תלוי בך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (Mami_4_Ever @ 22/08/2007) מקווה שלטובה
יהיה בסדר😊
זה לפעמים לטובה..וגם לרעה..הכול מעורבב.
QUOTE (נאפי @ 22/08/2007) לטובה או לרעה?
אם לא טוב לך במצב הזה
את יכולה לשנות אותו
הכל תלוי בך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כמו שאמרתי לפעמים לרעה ולטובה..
לא יודעת מה נהיה איתי =\
ואני עומדת לשנות את זה.
תודה נאפי,
אוהבת אותך(:
QUOTE (Mami_4_Ever @ 22/08/2007) 😉
תודה מאמי😊
QUOTE (lipaz-sol @ 22/08/2007) QUOTE (Mami_4_Ever @ 22/08/2007) 😉
תודה מאמי😊
אין על מה..
את צריכה לקחת לעצך קצת זמן
לחשוב על הכל
אני לא מבינה למה את חושבת שהשתנת לרעה?
ליפ אני לא יודעת איזה שינוי את מדברת
אבל לא משנה
את עדיין מדהימה
ואני עדיין אוהבת אותך 3>
QUOTE (koka15 @ 22/08/2007) את צריכה לקחת לעצך קצת זמן
לחשוב על הכל
אני לא מבינה למה את חושבת שהשתנת לרעה?
אני מרגישה כשאני עושה לפעמים שטויות או מדברת שטויות
שהם משפיעים אז אני חושבת שזה לרעה.
זה מה שאני יעשה יקח זמן ויחשוב על הכול.
תודה ברי,
אוהבת אותך3>
QUOTE (סוופרמאמי @ 22/08/2007) ליפ אני לא יודעת איזה שינוי את מדברת
אבל לא משנה
את עדיין מדהימה
ואני עדיין אוהבת אותך 3>
אנחנו מדברות במסן והסברתי לך,
ואני ישתנה.😊
וגם את הכי הכי הכי מדהימה!
אוהבת אותך מיבי😊
QUOTE (lipaz-sol @ 22/08/2007) QUOTE (koka15 @ 22/08/2007) את צריכה לקחת לעצך קצת זמן
לחשוב על הכל
אני לא מבינה למה את חושבת שהשתנת לרעה?
אני מרגישה כשאני עושה לפעמים שטויות או מדברת שטויות
שהם משפיעים אז אני חושבת שזה לרעה.
זה מה שאני יעשה יקח זמן ויחשוב על הכול.
תודה ברי,
אוהבת אותך3>
עם את חושבת שאת מדברת ואומרת לפעמים שטויות
שגורמות לך להרגיש אחרכך רע..
מאמי את חייבת לחשוב על מה שאת אומרת
לפני שאת מוציאה ואומרת .
אבל מאמי את בנאדם וכמו כולם
לא רק א ת אומרת שטויות
ועושה שטויות
אבל עם זה מפריע לך תשני את זה
QUOTE (koka15 @ 22/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 22/08/2007) QUOTE (koka15 @ 22/08/2007) את צריכה לקחת לעצך קצת זמן
לחשוב על הכל
אני לא מבינה למה את חושבת שהשתנת לרעה?
אני מרגישה כשאני עושה לפעמים שטויות או מדברת שטויות
שהם משפיעים אז אני חושבת שזה לרעה.
זה מה שאני יעשה יקח זמן ויחשוב על הכול.
תודה ברי,
אוהבת אותך3>
עם את חושבת שאת מדברת ואומרת לפעמים שטויות
שגורמות לך להרגיש אחרכך רע..
מאמי את חייבת לחשוב על מה שאת אומרת
לפני שאת מוציאה ואומרת .
אבל מאמי את בנאדם וכמו כולם
לא רק א ת אומרת שטויות
ועושה שטויות
אבל עם זה מפריע לך תשני את זה
פשוט תודה על הכול. 😊
כן לפעמים יוצא לי שטויות ומרגישה עם זה לא משהו.=\
אני ישנה את זה.
אני יחשוב טוב טוב לפני שאני מדברת!
נכון אני בנאדם כמו כולם סך הכול לומדת😊
תודה ברי אוהבת .3>
😊
QUOTE (Mami_4_Ever @ 22/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 22/08/2007) QUOTE (Mami_4_Ever @ 22/08/2007) 😉
תודה מאמי😊
אין על מה..
😊