חזרתי מאילת בחמש בבוקר..
אני גרה בצפת - נסיעה של 8 שעות באוטובוס. .
בעע..
אבל היה הכי כיף בעולם !
התגעגעגעתיי..
ישנתי מ-5 בבוקר עד 7 וחצי היום בערב. . . .
ועוד 3 שעות ככה באוטובוס . .
חח שמנה אני !
שמחה שנהננננננננת😊
יא סוסה כמה יששששששששששנת !!
מאמי שמחה שנהנית..😊
עם מי וכמה היית?
8 שעותתתת?! אדונננניייי! ! שמחה שנהנתת 😊
ברוכה השבה מאמי
שמחה שנהנת
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שמאוהבת @ 22/08/2007) שמחה שנהנת
ברוכה השבה :]
😉
QUOTE (_אורושה_ @ 22/08/2007) QUOTE (שמאוהבת @ 22/08/2007) שמחה שנהנת
ברוכה השבה :]
😉
😊
ברוכה השבה בובה[:
ואואואוואוא 8 שעות ?! בקושי 4 שעות אני יכולה לנסועע
ועוד באוטובוסס:|
ואואווו איזה פאק זה.
אבל לא נורא העיקר נהנתת 😊😊
התגעגעתייי 🙄
8 שעותתתתתתתתתתתתתתת ?!!?
אני 3 שעות עד אילת עמדתייי למותת שםםם !
כל הכבודד !
שמחה שנהנתת מאמייייי
פששש חתיכת נסיעה
אבל לא נורא הכי חשוב שנהנת לך!!!
😁
חחחחח כן 8 שעות !
אין אין , סיוט !!
ובאוטובוס !? כל הנסיעה רק למצוא תנוחה נוחה לשינה . .
מזל שנסענו בלילה. . אחרת הייתי משתגעעעת !!
בבבברי ?!
גמאני התגעגעגעתיי..
כנסיי אליי לאייסיקיו מעעעצבנת 😠
לאב יוווווו..
התתתתגגעגעתי לכולכככככככככככם
יאאא, ואני עוד שאלתי את עצמי לאן נעעלמת!
חחח תאמיני לי או לא אבל חיפשתי אותך כמה וכמה פעמים
ברשימה באייסיי כדי לדבר איתך.... תשלחי הודעה מידיי פעם, אה? 😉.
אני שמח בשבילך.
גם אני הייתי באילת, אבל לא נסעתי פאקינג 8 שעות בשביל להגיע אלייה.
מטוווווווווווווררף.
סספפרי חוויות, מ'שו. 😊
חחחחח יאללה אושרי אני לא מאמינה לך. . .
אתה מחפש אותי בשביל לשלוח לי הודעות ?!
תתפלא , אבל הזוי . .
😉
התגעגעגתי לכולכם, אין. . .
והיה באילת הכי כיף בעולםם..
הייתי במסגרת מד"א אבל עם כל החברות כמעט ..
היו לנו בלילה ערבים חופשיים בעיר ..
אז עשינו מה שבא לנו..
אבל בת'לכס ? הכל היה פעיליות ואטרקציות..
רכבנו על גמלים, על חמורים , טיולי ג'יפים ,
היינו על יאכטה עם ארוחת צהריים וז'קוזי עם סיגריה ביד בסתלבט ,
עשינו בננות ואבובים, קיאקים וכל מה שתרצצוו. . .
היה מוששששלם. .
והכרנו מלא אנשיייייםםםם...
פשוט חוויה !!!
ואושריקו ?
יש לי אייסיקיו חדש , תתחבר אלי.. וגם מי שרוצה 😊
362632865
אוהבת אותתתתתתתתתתתתתתתתתתכםםםםםם 😊