"כל כך הרבה זמן הוא כאן
ושוב נשבר כי משהו עזב
ואולי הוא לא היה שם מעולם
הלב כמו גל סופו להישבר
גם אם בפנים אתה רוצה להישאר
לא איתה לא איתה
וכמו גלגל זה ירגע ויסתדר
ונקום למשהו אחר 😢 ..."
תמיד יכול להיות גרוע יותר . . .
איזה משפט מנחם =ן
נכון משפט מאוד מנחם!! אחרי כמה משפטים אכזריים מעט חיחי[B]
מאמי שלי אני שולחת לך חיבוק ענקי
רוצה לשתף מה קרה?
הכל לטובה אל תשכחי את זה
הכל יסתדר את תיראי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה קרה מותק?
😢
מקווה שיסתדר לך :]
מאמיי ..
תיהיי חזקה בובה
אל תתני לדברים האלה להפיל אותך
ושבגללם את תרגישי רע
כמו שאמרת " תמיד יכול להיות גרוע יותר . . . "
תחששבי על זה
אני פה לכל דבר עם את רוצה לספר מה קרה..
שולחת לך חיבק ענקיי
אוהבת אותך מלא
ואת תראי שהכל יסתדר
ובסוף ויהיה טוב
ועם לא יהיה טוב אז זה לא הסוף !
QUOTE (Mami_4_Ever @ 22/08/2007) מאמי יהיה בסדר.. 😉
😊
מה יש לשתף ?
כל פעם שאני מרגישה שטיפה הכל מתחיל להשתפר ..
המצב רוח נופל שוב ..
QUOTE (ילדהמשומשו @ 22/08/2007) מה יש לשתף ?
כל פעם שאני מרגישה שטיפה הכל מתחיל להשתפר ..
המצב רוח נופל שוב ..
אבל אם המצב משתפר למה המצב רוח יורד??
יפה שליי
יהיה טובב
אוהבת מלאא
הוא נופל שוב, כי תמיד חייב לבוא משהו שיהרוס הכול!!!!
אל תתני למשהו רע להרוס לך ת'טוב
תלחמי על הטוב,
תנסי לא לוותר
ולראות צדדים אחרים גם מהצד..
לא הכול טוב תמיד,יש גם את הרע,
אבל תנסי שהרע ישפיע עלייך בצורה הכי פחות פוגעת...
תיהי חזקה,
שולחת לך חיבוק
ובעזרת השם,שתדעי רק טוב אחרי כל הרע
אוהבת אותך 3>
מה יהיה?
יהיה טוב!!!
אם רק תרצי בזה באאאמת ולא תתני לדברים שטותיים להפיל אותך, כל פעם מחדש.
רק בך נמצא הכוח לשאוב את עצמך מהייאוש התמידי הזה שאת נמצאת בו.
אני פשוט לוקחת כל דבר קשה ללב !!!
אני צריכה להבין שאסור לי לעשות את זה ...
באמת בסוף אני זאת שמפילה את עצמי .