ברוכה השבההה [:
איפה היית ?
ברוכה השבה מאמי
ספרי איך היה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
40 ימים בטורקיה????????????? 😮
חשבתי עלייך היום.
דברי איתי יפתי 3>
ח מה היית 40 ומשהו יום בטורקיה?!
מה עשית שם?!
ברוכה השבה!!
ואייי כולם היו בטורקיה .. חח
ברוכה השבה (:
40 יום בטורקיה ? :|
מה יש כבר לעשות שמה כל כך הרבה חעחעחע
חחחחח משפחה , נסעתי לחתונות עינינייםםם . .
היה סבבה פצצות
הבנתוס..
טוב העיקר שנהנית..
ואיי באמת היית חסרה.... איך היה ?