אני כבר בת 17 ואני עדיין לא עובדת
נמאס לי כבר שההורים מפרנסים זה לא כיףף..!!
אני צריכה גם את החסכונות שלי..
אני חייבת עבודה
אבל באשקלון קשה למצואא..!
אני קורעת תתחת שלי בשביל למצוא עבודה
כל השנה ובסוף אני בלי עבודה..!
אצלינו פה זה רק פרוטקציות
ואינלי פרוטקציות
מלצרות אני לא אסתדר..
ואני לא יודעת איפה עוד אפשר..
אני מתה לעבוד אוףף
תעזרו לי.!!
מאמי אם באמת חשוב לך עבודה את צריכה להתפשר וללנסות כל דבר
אני בדיוק באותו מצב כמו שלך !
אני בת 17 ובחיים שלי לא עבדתי ואני מרגישה עם זה הכי חראאאא שכולם עובדים ואני לא...
חיפשתי בכל מקום אפשרי וכולם אומרים שאני קטנה מדי וגם יש לי בצפר וזה לא מסתדר
וגם אני לא מסוגלת למלצר או לעבוד במקום של אוכל...
קיצרר הדרך היחידה שנשארה לך זה ללכת ללשכת עבודה תוציאי כרטיס עובד ושיסדרו לך שם עבודה
בהצלחההה מאמי 😉
מלצרות אני לא מציעה לך
בואי נתחיל מזה
אממ אולי במקדונלדס?
או בפיצה?
לא יודעת מאמי
בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 22/08/2007) מלצרות אני לא מציעה לך
בואי נתחיל מזה
אממ אולי במקדונלדס?
או בפיצה?
לא יודעת מאמי
בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בייביסיטררר
מאמוש תתלי מודעות לבייביסיטרים...
עכשיו שנה חדשה יש כאלה כיתה א' וזה ויש ילדים שמתקשים קצת וצריכים תגבור בנוסף לשעות בצפר
שאמהות יישמחו שמישהו ייתגבר אותן תתלי מודעות גם לזהאת יכולה ללכת לכל עיתון בעיר שלך לשאול אם צריך מישהו שייחלק אותי
תלכי לכח אדם תרשמי בכלל כוח אדם שאת רואה תמילצי על עצמך ותשבחי את עצמך כמה שאת יכולה..תהיי מחוייכת ותבקשי עבודה..😊
קודם תוציאי בלשכת העבודה כרטיס עובד כי אין לך עוד 18..
ו...מקווה שתסתדרי..😊
אני יודעת איפה תתצליחי להתקבל לעבודה
בכל חג אני עובדת במשביר לצרכן ,אורזת מתנות בתור אחת שלא ידעה לארוז עכשיו אני אורזת סוף ואת מקבלת לפחות 19 אפילו יותר לשעה
תתקשרי שבוע לפני ראש השנה למשביר לצרכן שקרוב אלייך ותיראי מה אומרים לך
נסי באשקלונה...
או לכי לכוח אדם...
חברה שלי עובדת במקדונלנדס וקורעים לה שם תתחת היא עובדת יותר ממה שמותר לה..כל החופש היא בכלל לא הייתה בבית..ואני אתמוטט אם אני אעבוד ככה..
פיצה אין איפה..זה שאני בקשריתו עובד בפיצה ואם היה יכול היה מסדר אבל לא רוצים
משביר לצרכן אצלינו לא רוצים...במיוחד לא בנות 17
אשקלונה בכלל לא רוצים..
בייביסיטר אני עושה אבל זה פעם ב.. וכמה כבר אני מרוויחה..אתמול עשיתי שעה וחצי קיבלתי 30..וזה לא קבוע..
שמעי אני אחת שעובדת מגיל 15...בכל עבודה שאני מוצאת לא משנה מה...
תחפשי טוב טוב תמיד יש..
תרשמי לכוח אדם...אבל שמעי עכשיו כבר מתחיל הבציפר לא יהיה לך זמן....
היית צריכה להיזכר בתחילת החופש.
אממ אולי תשאלי בקפיטריה באורט אם צריך שמה אנשים שיעבדו?...
אני יבוא לבקר אותךךך.. חח
(התלהבתי שאני עוברת לשמה..)
איזה הם לא צריכים בקפיטריה שם..כי הם אחים ואם כבר היו לוקחים ילדים אחרים שהם מכירים יותר טוב ממני..
ולא יכולתי בתחילת החופש כי עברתי בניתוח רק בחודש האחרון אני הולכת פחות או יותר..אם לא הייתי בניתוח הייתי עובדת