לפני חודשיים הייתי עושה בייביסיטר ל2 ילדים..
והחלפתי פלא ולא היה לה תחדש לא ידעתי איך להגיד לה
והפלא הישן היה מכובה..מקודם במקרה היה דלוק
היא התקשרה ואמרה לי שהיא ניסתה הרבה פעמים
להתקשר ולא היה זמין..שהילדים שואלים עליי
ולא ידעתי מה להגידדדד חחח
אז אמרתי לה שהחלפתי פלא ולא ידעתי איך להודיע
ושעברתי ניתוח לפנ חודש אז רק לא מזמן התחלתי
ללכת
אז שאלה מתי אני פנויה
אז אמרתי לה שמעכשיו אני פנויה בשבילה כל הזמן חח
אז היום אני הולכת..נרוויח איזה 40 שקל..😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה נשמע כאילו את חייבת לה איזה משהו
חחח איזה מצחיקה
יאללה העיקר קצת כסף 😁
כיף לך
כמה היא משלמת לך לשעה ?
דודה שלי רוצה ביביסיטר לשבוע שלם והיא רוצה לתת לי 10 לשעה ויש לה 3 ילדים
חחח
אני לוקחת 20 לשעה..
אלה 2 ילדים..
QUOTE (עדידוש-177 @ 22/08/2007) חחח
אני לוקחת 20 לשעה..
אלה 2 ילדים..
פשיייי 20 לשעה?
הכי גבוה אצלנו זה 15
את בת 17?חשבתי שאת 18+
רק אני לא הבנתי למה לא נעים? 😮
חחח יפה לך בהצלחה בובה
חחחחחחחח .. גם לי היה מקרה כזה!! חחחחחחחח
אבל איןן על הילדים האלה הם כאלה חמודיםםםם 😊
בהצלחהההה היום מאמי !!!
העיקר שהצלחתן בסוף ליצור קשר
בהצלחה מאמי ותהניי
אוהבת אותך יפיופהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (עדידוש-177 @ 22/08/2007) חחח
אני לוקחת 20 לשעה..
אלה 2 ילדים..
זהו חח? זה שני ילד הייתי לוקח 30 שעה
אשכרה..
אבל גם 20 שקל זה טוב חחח
QUOTE (koka15 @ 22/08/2007) יפה(:
בהצלחה מאמייייייי
(: