כשאני חושבת על זה
השנה הזאתי הייתה שנה מוזרה ומגעילה \:
קרו כמה דברים רעים
אבל גם למדתי הרבה דברים בחיים.
שיהיה.
נקווה שהשנה תהיה יותר טובה.
QUOTE (Mami_4_Ever @ 22/08/2007) בהחלט נקווה.
😊
מסכימה איתך ..
נקווה שהשנה נתחיל ברגל ימין (:
ושהיא תיהיי בהרבה יותר טובה
QUOTE (koka15 @ 22/08/2007) מסכימה איתך ..
נקווה שהשנה נתחיל ברגל ימין (:
ושהיא תיהיי בהרבה יותר טובה
מסכימה עם בר. 😊
אני בטוחה שהיא תיהיה הרבה יותר טובה
ולכל דבר רע יש דבר טוב את לומדת דברים
מהטעויות שלך
בעזרת ה' היא תיהיה טובה =))
וואיי.... באמת שנה כזאת מעפנה...=[[
אני מקווה שהשנה הזאת תיפתח ברגל ימין... ושכולנו נצליח בכל מה שנירצה!!! ושנשיג כמה שיותר מטרות!!!!
מממ כהה היייתה לא משהו
לא נורא שנה הבאה יהיה כיף :]
אולי היו דברים לא טובים
אבל אל תשכחי את כל הטוב שהיה
תסתכלי גם על הטוב וגם על הרע
ותקחי את כל מה שלמדת מהרע😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נקווה לטוב!!
תמיד טוב ליהיות אופטימיים😊
מורן וחן,צודקות
באמת למדתי המון דברים בכל השנה הזאת
ואני מודה לאלוקים שקרו לי דברים, אפילו אם לא היו מקרים טובים במיוחד
שמהם למדתי, למדתי המון.
ובאמת נקווה שהשנה הזאת תהיה טובה בעזרת השם 😁
ולא לשכוח שזה תלוי גם בנו
הייתה שנה בהחלט גרועה ....
הרבה מוות במשפחה :/
אהבות נכזבות ...........
אבל כמו שנאפי אמרה - צריך לקחת את הטוב מכל רע וללמוד ממנו !!!
יהיה טוב , אני לא דואגת 😁
כל דבר בא ללמד אותנו על משהו
שבשביל הפעם הבאה, נוכל ללמוד ממנה
ולנסות להשתפר
קחי את זה כמשהו טוב
שלימדת אותך עוד כמה דברים
אוהבתא ותךךך