סתם חזבתי לעצמי
אני תמיד קוראת בסיפורים פה
על בנות , ואיך הן רואות בנות אחרות
באמת שאין פרגון אחת לשנייה
יש רק קינאה
"היא ככה והיא ככה"
זה מה שאני הכי שונאת
שאנשים באים ומדברים על דפוס התנהגות מסויימת, ובסופו של דבר הם מתנהגים ככה
אני לא מסתכלת על כמה שעושים רע לאחרים
אני גם לא אעשה רע
לא אדבר רע על אחרים
כי בסופו של דבר הגלגל יסתובב ויפגע בי
למדתי את הלקח שלי
למדתי לשחרר
לא לעשות סיפור מכל דבר
אני יודעת שאני לא נאיבית
אני פשוט רואה דברים בצורה שונה
לא על כל דבר צריך לעקם את העין
כי כל אחד רואה דברים מצורת מבטו
אז נכון לפעמים אני לא מסכימה עם מה שאנשים עושים ורוצים
אבל הם אנשים שקרובים אליי
אני לא אשפוט אותם
אני אהיה לצידם
ואתמוך
כי ככה חברים צריכים לעשות
אני יודעת שהתבגרתי
אני חושבת שכמעט כולם, שמסיימים את התיכון, חושבים לעצמם
מה השגתי?
מה עשיתי עד עכשיו?
האם ניסיתי לשנות דברים לטובה?
האם אני השתנתי לטובה?
ובמה אוכל לשנות לעתיד!
פעם הייתי לוקחת כל דבר ללב, נעלבת
כל פיפסס היה פוגע בי
אפילו מהאנשים שאני בקושי מכירה
אבל התבגרתי והתגברתי
על הכול
על הקשיים
היום אני יותר חופשייה, שמחה, מקבלת דברים בצורה שונה
מקבלת אנשים איך שהם
מסתכלת על העולם בצורה שונה
יותר בוגרת
ואני שמחה על כך
ואני כבר מתה להתחיל עוד פרק חדש בחיים שלי😊
סתם פריקה😊
לא הבנתי מאמי... איפה ראית
שבנות לא מפרגנות?
עכשיו לגבי מה שכתבת תיראי,
אני חושבת שאם זה אדם קרוב
שאת אוהבת אותו והוא חשוב לך
בחייםםםם אסור ללכת ולדבר מאחרי הגב
אני אישית אומרת כל מה שאני חושבת
ומרגישה לאותו אדם בפנים גם אם אני יודעת
שזה יפגע בו. עצם זה שאני אומרת לו את
זה בפנים ולא הולכת לדבר אחרי הגב שלו
מראה כמה הוא חשוב/ה לי.
לגבי מה שכתבת על זה שאת כבר לא נפגעת
מכל דבר אז תיראי סתם דוגמא
יש הערה שיכולים לבוא לדוגמא ולהגיד לבנאדם
בכוונה לפגוע. ולדעתי לא צריך לעשות את זה ככה
אלא בצורה יפה ומכובדת שתתן כבוד לאותו אדם שפונים אליו.
ויש הערה בונה שאני מאושרת כשאומרים אותה
כי למעשה רוצים רק בטובת האדם השני.
אני מאחלת לך בהצלחה בדרך/בפרק החדש/ה.
אוהבת אותך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 22/08/2007) לא הבנתי מאמי... איפה ראית
שבנות לא מפרגנות?
עכשיו לגבי מה שכתבת תיראי,
אני חושבת שאם זה אדם קרוב
שאת אוהבת אותו והוא חשוב לך
בחייםםםם אסור ללכת ולדבר מאחרי הגב
אני אישית אומרת כל מה שאני חושבת
ומרגישה לאותו אדם בפנים גם אם אני יודעת
שזה יפגע בו. עצם זה שאני אומרת לו את
זה בפנים ולא הולכת לדבר אחרי הגב שלו
מראה כמה הוא חשוב/ה לי.
לגבי מה שכתבת על זה שאת כבר לא נפגעת
מכל דבר אז תיראי סתם דוגמא
יש הערה שיכולים לבוא לדוגמא ולהגיד לבנאדם
בכוונה לפגוע. ולדעתי לא צריך לעשות את זה ככה
אלא בצורה יפה ומכובדת שתתן כבוד לאותו אדם שפונים אליו.
ויש הערה בונה שאני מאושרת כשאומרים אותה
כי למעשה רוצים רק בטובת האדם השני.
אני מאחלת לך בהצלחה בדרך/בפרק החדש/ה.
אוהבת אותך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרפת לתגובה של מורניי .
ליאורי אני אוהבת אותך3>
מורן לא התכוונתי ככה
אני וחברות שלי הכי פתוחות אחת עם השנייה
אני כן אומרת את דעתי, אבל בצורה יפה
אני לא באה ושופטת אותה
עושה פרצוף
אני מנסה להבין אותה ולתמוך בה
כי גם אם הן עשו טעות
כולנו עושים טעות
ואני אומרת ככללי
אני רואה כל הזמן
שאין פירגון
באמת אבל, תמיד יש אחת לשנייה לומר משהו רע
כל אחד וחיו
זה מתחיל באיך מתלבשים, ואיך מתנהגים והכול
למה לא באים ומקבלים אנשים איך שהם
אני לא באה לחברה שלי, ומדברת על מישהי שאני לא מכירה אותה בכלל
תראי איך היא מתלבשת
אלא אם זה יפה
כי יש כ"כ הרבה כאלו
ופשוט אני נעלבת כמו פעם
אני כן, אבל מדברים גדולים ודברים רציניים יותר
למדתי שלא צריך גאווה
גאווה רק הורסת
וגם עקשנות
אין לי בעייה לבוא ולהתחיל לדבר אחרי ריב
שאני יודעת שלא עשיתי משהו רע
כי בשביל ריב לא שווה להרוס חברות
וראיתי את זה😊
אוהבת אותךךך
וגם אותך בריי שליייי
צודקת ככה זה בחיים
זו ההתנהגות של האנשים
אבל כל אחד מתבגר בזמן שלו
גם אני למדתי לא לקחת ללב כל דבר
בסוף אני זאתי שיוצאת מופסדת
אבל יש לי עדיין מה ללמוד
שמחה שלמדת
בהצלחה בדרך החדשה (:
אוהבת 3>
מסכימה עם כולןן!!
אוהבת אותךך!!
אני לא מסכימה איתך מאמי.
כתבת ככה:
"אני תמיד קוראת בסיפורים פה
על בנות , ואיך הן רואות בנות אחרות
באמת שאין פרגון אחת לשנייה"
עם המילה "פה".
פה הכוונה באתר אם הבנתי נכון,
אז אני לא ראיתי בו מישהי/מישהו שלא פירגנו לה/לו.
אני חושבת שפה באתר יש את
כל הפירגון, האהבה, התמיכה והעידוד אחד לשנייה.
אני לא אגיד לך שכולם מפרגנים כן?!
בכל מקום יש את מי שיגיד משהו רע
זה תמיד קיים ותמיד יהיה ככה
כי יש אנשים כאלה ויש אנשים שלא.
זה תלוי בסביבה ותלוי באנשים.
פה באתר לרוב זה לא קורה. כמעט תמידדד
98 אחוז יש פה פירגון ותמיכה אחד לשני.
גאווה זאת אחת התכונות הכי מגעילות
וגרועות לדעתי שיש לבנאדם.
זה יכול לשבור ולהרוס כל כך הרבה.
ואני לא מדברת על גאווה בגבול נורמלי
אלא במצב של הפרזה והגזמה...
אוהבת אותך יפיופה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (_קרנוש_ @ 22/08/2007) צודקת ככה זה בחיים
זו ההתנהגות של האנשים
אבל כל אחד מתבגר בזמן שלו
גם אני למדתי לא לקחת ללב כל דבר
בסוף אני זאתי שיוצאת מופסדת
אבל יש לי עדיין מה ללמוד
שמחה שלמדת
בהצלחה בדרך החדשה (:
אוהבת 3>
עם קרן(:
אוהבת אותך משוגעת שלי.
(:
QUOTE (נאפי @ 22/08/2007) אני לא מסכימה איתך מאמי.
כתבת ככה:
"אני תמיד קוראת בסיפורים פה
על בנות , ואיך הן רואות בנות אחרות
באמת שאין פרגון אחת לשנייה"
עם המילה "פה".
פה הכוונה באתר אם הבנתי נכון,
אז אני לא ראיתי בו מישהי/מישהו שלא פירגנו לה/לו.
אני חושבת שפה באתר יש את
כל הפירגון, האהבה, התמיכה והעידוד אחד לשנייה.
אני לא אגיד לך שכולם מפרגנים כן?!
בכל מקום יש את מי שיגיד משהו רע
זה תמיד קיים ותמיד יהיה ככה
כי יש אנשים כאלה ויש אנשים שלא.
זה תלוי בסביבה ותלוי באנשים.
פה באתר לרוב זה לא קורה. כמעט תמידדד
98 אחוז יש פה פירגון ותמיכה אחד לשני.
גאווה זאת אחת התכונות הכי מגעילות
וגרועות לדעתי שיש לבנאדם.
זה יכול לשבור ולהרוס כל כך הרבה.
ואני לא מדברת על גאווה בגבול נורמלי
אלא במצב של הפרזה והגזמה...
אוהבת אותך יפיופה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז אני חוזרת מעצמי😊
למרות שעדיין אני רואה פה באתר חוסר פירגון
בנות שכותבות בסיפורים שלהן
"הן ככה והן ככה"
אני לא אגיד לך שאין את זה פה
אבל אני גם לא אגיד שזה רק פה
אני חושבת שמי שאומרת את זה זה מתוך התנשאות קצת
ונכון זה המקום הכי מפרגן שיכול להיות
בחיים אבל בחיים אני לא אגיד שהאנשים פה לא מפרגנים
כי ממש לא
לכל אחד יש גאווה
אבל לפעמים צריך לשים אותה בצד
אין ברירה😊
אוהבת אותךךך