"את אף פעם לא אומרת
מה את מרגישה בפנים
את לא מנסה מוותרת
זה נמשך כמה שנים
הציורים שאת מצירת
על מה קורה הם מעידים
את לא מראה אותם
כי אז יבואו שדים....."
זה פשוט נמאס .
מאמי מה קרה??
את רוצה לשתף?
אם זה מה שסיפרת לי
אז את לא צריכה להתיחס ממש לא!
היא לא שווה את העצבים שלך!!!!
מאמי?
מה קרה?
שתפי אוץנוו
ייה טוב
אוהבת מלאא
מאמי מה קרה?
ומה זה השיר הזה בא לך לשלוח לי?
שיר חזק
אאומר ה-כ-ל\
מה קרה?
יהיה טוב יפה שלייי
איתך תמידדדדדדדדדדדד
שנינו'ש תלמדי משהו...
אסור לוותר על מה שרוצים וצריכים.
אם נלחמים ונלחמים ולא משיגים כלום
זה לא לוותר זה להמשיך הלאה ולדעת
לקבל את מה שאלוהים נתן ורצה שיהיה לנו בחיים.
אבל אם אפשר להלחם אז למה להתייאש?
אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
אני תמיד פה בשבילך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 22/08/2007) שנינו'ש תלמדי משהו...
אסור לוותר על מה שרוצים וצריכים.
אם נלחמים ונלחמים ולא משיגים כלום
זה לא לוותר זה להמשיך הלאה ולדעת
לקבל את מה שאלוהים נתן ורצה שיהיה לנו בחיים.
אבל אם אפשר להלחם אז למה להתייאש?
אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
אני תמיד פה בשבילך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יהיה טוב מאמי
אוהבת אותך 3>
QUOTE (koka15 @ 22/08/2007) QUOTE (נאפי @ 22/08/2007) שנינו'ש תלמדי משהו...
אסור לוותר על מה שרוצים וצריכים.
אם נלחמים ונלחמים ולא משיגים כלום
זה לא לוותר זה להמשיך הלאה ולדעת
לקבל את מה שאלוהים נתן ורצה שיהיה לנו בחיים.
אבל אם אפשר להלחם אז למה להתייאש?
אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
אני תמיד פה בשבילך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יהיה טוב מאמי
אוהבת אותך 3>
^^
נלחמתי וקיבלתי את מה שרציתי .. 😊