קיבלתי את מה שרציתי ! 😊
אני מדריכה כיתה ז'
עם מי שרציתי
ואני גם במועצה של התנועה.
נחמד לי 😁
חוץ מזה שהיה יום עמוס.
בייביסיטר, שעתיים מתמטיקה
הגעתי הבייתה ב3 בערך, חצי שעה בבית ויצאתי למתנס
חזרתי ב10 התקלחתי ואני פה, עייפה.
שלחו לי מכתב שאני י'1 , אחר כך גיליתי שחצי פסיכולוגיה איתי. מקווה לטוב ><
חחח מזל טוב לך =)))
שיהיה לך בהצלחה =]
חחח חמודה:]
מזלטוב מאמי
ובהצלחה 😁
קודם כל... כל הכבוד לך!!!!!!
דבר שני==>>>בהצלחה!!!!
ודבר שלישי...... שיהיה לך יום מקסיםם!! חחח 😂
נשמע יום נחמד;]
בהצלחה מאמי בהכל
בהצלחההה מאמיי
שמחה בשבילךך😊
אוהבת המון😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הכי כיף להדריך תקטנים
אני תמיד מקבלת כיתות ט'.... 😠
בהצצלחה😊
באיזה תנועה אאת ?! P: