חחחחחחחחח
אני מרגישה שאני תיירת חח מתיירת בארץ ישראל
איפה לא היינו , איפה לא דרכנו , לאיפה לא הגענו חח D:
אתמול היינו בטבריה , ראש פינה ,צפת ראש העין
והיום בנהריה , עכו , כרמיאל , קצרין, קרית שמונה
חחח אבא שלי יכול להיות מדריך טיולים
וכמה דברים קנינווווווווווווו
ואוואואוא חבל על הזמן ..
אני יעלה תמונות עוד מעט :]
בקיצור כ"כ נהנתייייי
והתגעגעתייייייייי
אוהבת אתכם
בריייייייייייייייייייייייייי התגעגעתי אלייייךךך שמחה שנהנת ואני הורגת אותך עם את לא אוכלת
דברי איתי דחוף
היית בכרמיאל?😮
קנית פה משהו? חחחחח 😁
שמחה שנהנת (:
3>
ברוכה השבה מאמיי
שמחה שנהנת
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברייייייייייייי למסנג'ר !
חח שמחה שנהננתת מאמי.
אוהבת3>
😊
תוודה בנות (:
אוהבת אתכם..
כן קרן , למההה? את גרה שם ? 😮
יקירווששששש כבר בייב שליי:]
הא אני מעלה תמונות של דברים שקנו לי בפורום מתנות
ותמונות שלי בפורום תמונות[:
מוזמנים לבוא לראותת
העיקר נהנהתתתתת הכי חשוב ;]
טניוש וחנוששששששש.. אני אוהבת אתכן3>
חחחחחחחחחחחחחחחחח הכי כיףףףףף
פעם הבאה אני באה איתךךךך 😂
QUOTE (limaori @ 22/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחח הכי כיףףףףף
פעם הבאה אני באה איתךךךך 😂
ליאור את מוכנה לשבת על הגג? או בתוך תא המיטען?
עם כן אז סבבה 😂 😂 😂
אוהבת אותך3>