ווואי כמה זמן לא הייתי במחשב
ופה באתר
התגעגעתיייייייייי ס-רטט P:
אני מקווה שאני לא אנטוש יותר 🙄
ואני גם לא מרגישה טוב 😢
אוף אני והפה ה-ע-נ-ק שלי
רק אמרתי שמזמן לא הייתי חולה וקמתי בבוקר עם כאבי גרון
ובערב נהייתי מצוננת
אוווח
ווואי החופש עוד מעט נגמר
איזה מהר
מה הספקתם לעשות בחופש?
לאאאב אותכם 3>
יאאאאאא
באמת נעלמתת לנוווו😢
שמחה שחזרתתתתת!!
התגעגעתייייי
חסר לך לנטוש אותנו שוב!!
תרגישי טובב
יעבור בקרוב😊
בחופש?
לא הרבהה
עוד שבוע אני מתחילה ללמוד:-!
אוהבת אותך המוןן!!
איזווו מתוקהההההה
ברוכה השבההההההה
התגעגעתי אלייך יפיופהה
אוהבת אותך מאוד מאמייי
תהני הכי בעולם
ותרגישי טוב נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
והנה מישהי זכרה לחזור אל הפורום שלנו😛
יאו איזה כיף שחזרת,נעלמת לי😢😊
חחחחחחח תרגישי טוב מאמי.
אוהבת אותך(:
קרנושעעעעעעעעעע ימזניחהההה 😠
געגעתייייייייייי אלייךךךךך
עשיתי מלא מלא מלאאאאא
היה כיףף:] חופש מושלם 55 😁
מה את עשית ?
בוביי תרגישי טוב!
ודברי איתי דחוףףףףףףףף
אוהבת אותך
התגעגעתי אלייך ילדה אבודה שלייי
חסר לך שאת נעלמת לנו עוד פעם
תרגישי טוב יפתייי
קרנושששששששששש יפהההה שלי
התגעגעתייייייייייייי המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
איפה נעלמתתת ??😢
תרגישיי טובבב בובייי
אניי לא מיציתיי את החופש חחח
עשיתיי הרבה דברים אבל זה עדיין לא מספיק !!!
לא רוצה לימודיייייייייייייייייייייייייייייייים !!
מה עשיתת מאמייי?? איך החופש עד עכשיו ?