חעחעחעחעחעחעחע
זאת מירב אני אצל ליפיייי קנאו יקנאים
חוחו נסעתי באוטובוס וואמרתי לנהג הבן זו**ה הזה שיגיד לי לרדת בבלפור אבל המניאק הזה לא יגיד
לי שזה לא האוטובוס הנכון והביא אותי לתחנה המרכזית בראשון
שונאת אותוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אבל אחר כך עליתי על אוטובוס והגעתי לליפיייייייייייייייייייי יאיייייייייייייייייייייי
בזכות הנהג החמוד של קו 83 כפרה עליו אני אוהבת אותו
ושירדתי מהאוטובוס לא מצאתי אותה היא הייתה בכיוון השני בכלל חחחחח
אבל זהיתי אותה לפי השער הארוך ארוך ארוך ארוך ארוך ארוך ארוך שלה [כפרה על השער שלה]
חחחח אבל העיקר הגעתי 😛 לליפליפונהההההההההההההה
חחחח טילנו בטיילת ושיתינו מילקשיק היא שוקו ואני וניל יאמייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ויש לה בחדר תמונה של יהודה לוי
והיא הרגע נתנה לי סטירה
ולליפ אין מילים לומר לכם גנבתי לה את כל המילים חוחו 😨
אז זהו עד כאן החפירהההה
והכי הכי כפרההה על אמא של ליפ
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וכפרה על עצמך?! למה לא אמרת?
אוהבת את שתיכן מושלמות
שולחת לכן חיבוק ענקי
תהנווו הכיי הכיי בעולםםםםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח מורני בשבילך
כפרה עליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי חוחו
תודה מאמי אוהבות אותך 😘
*+*מירב-ליפ*+*
חח כפרה על אמא של ליפי
אבל גם כפרה על אופירי😛
חחחחחחחחחח
איי איי משוגעוווות...
😛
חחח כהה כפרה עליהה איזה חמודה היא.
רק בזכותה ובזכות הנהג החמוד הגעתי 😊
ולא כפרה על אופיררררררררר :/ ליפייי בוגדת בי :'(
נזכור לה .
כהה מישהו פה אמר לנו את זה .
באתי לבת ים נהפכתי לערסית 😮
ואי מה זה אני לא הבת ימי היחיד פה?:|
מירבייייייייייייייי שלייייייייייייייייי
ישנונית
איך הצלחת להגיע אל ליפז חחחחחח ?כפרה עלייך
היה כיף להציק לך אתמול חכי חכי פעם הבאה אני מפוצצת אותך באכול יציפורי
ליפז תאכילי אותה מסכנה לא אוכלת כלום
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 21/08/2007) ואי מה זה אני לא הבת ימי היחיד פה?:|
חחחחח כההה גם ליפז משמה
חח איזה חור זה שנים עד שמגעים לכאן חוחו 😕
ואני עוד קרובה לבת ים
😊
QUOTE (oshritsa @ 21/08/2007) מירבייייייייייייייי שלייייייייייייייייי
ישנונית
איך הצלחת להגיע אל ליפז חחחחחח ?כפרה עלייך
היה כיף להציק לך אתמול חכי חכי פעם הבאה אני מפוצצת אותך באכול יציפורי
ליפז תאכילי אותה מסכנה לא אוכלת כלום
עכשיו ישנתי 600000000 שעו אז אני לא ישנוני
וליפז מכה אותי
חצופההה
כל הזמן מרביצים לי
אתמול את היום היא 😢
אההה אושי אני אוכלת הרבה ראי כבר איזה דבה אני 😮
חעחעחעחעחעחעח
אנחנו אכלנו מקרוני וסלט יאמייייייייייייייייי חוחו 😛
מה? בת ים חור? חחח היית מתה:>
^ נכון בת ים זה לא חור חחח..
מליפזי 😛
ליפז הכריחה אותי להגיד שאין על בת ים
אבל חולון זה הכי אחי
חחחחחחח חמודות
שמחה שאתן נהנהות (:
מירב תזהרי מליפז
היא מסוכנת, לא כמו שהיא נראת 😉