חבר אמיתי? יש רק אחד.
ואני כל כך שמחה שיש לי אותה.
חברה אמיתית...זה הדבר הכי נפלא בעולם =]
צודקת,קוראים לה אחותי ופה באתר זו גלוש😊
מממממממממממממממ..
לא הכי מסכימהה עם זה..
חברים זאת רק סדרת טלוויזיה =/
אבל אם את מרגישה ככה..שמחהה בשבילךך מאמיייי 😊
QUOTE (טטווטטייתת @ 21/08/2007) מממממממממממממממ..
לא הכי מסכימהה עם זה..
חברים זאת רק סדרת טלוויזיה =/
אבל אם את מרגישה ככה..שמחהה בשבילךך מאמיייי 😊
איתה
לא מאמינה בזה
שמחה בשבילך שלך יש את זה לפחות
חברה אימיתית זה דברר כזה אין מדהיםם
QUOTE (2Pac_GirL @ 21/08/2007) חבר אמיתי? יש רק אחד.
ואני כל כך שמחה שיש לי אותה.
חברה אמיתית...זה הדבר הכי נפלא בעולם =]
גם לי יש חברה כזאת..
ואני מודה על זה כל יום לאלוהים..
כי בלעדיה? לא יודעת מה הייתי עושה ואיפה הייתי עכשיו...
בטח הייתי בן אדם אחר.
זהנ ברור שי עליות וירידות... אבל היא עדיין תמיד תהיה שם בשבילי.. וזה מה שחשוב.
אני לא מסכימה.
לי אישית יש כמה חברים אמיתיים הכי טובים
וכולם מושלמים, אני סומכת עליהם בעיניים עצומות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני התמזלתי 4 פעמים.
יש לי ארבע חברות הכי אבל הכי טובות, כמו אחיות בשבילי. 😊
הן הבנות הכי אמיתיות ומדהימות שאי פעם הכרתי.
אני סומכת על כל אחת מהן בעיניים עצומות. חבל שלא כולם זוכים בכאלו חברות... 😢
MY LADiES.
they're beautiful.
personalities? incredible.
our times together? unforgetable.
smiles so memorable.
their friendship?
NON REPLACEABLE.
אוהבת המון..
מואהה
שמחה בשבילך מאמי[:
לא תמיד מי שאנחנו חושבים שהוא או היא החברים הטובים שלנו הם באמת חברים /חברות טובות
אני כבר למדתי את הלקח
QUOTE (oshritsa @ 21/08/2007) QUOTE (טטווטטייתת @ 21/08/2007) מממממממממממממממ..
לא הכי מסכימהה עם זה..
חברים זאת רק סדרת טלוויזיה =/
אבל אם את מרגישה ככה..שמחהה בשבילךך מאמיייי 😊
איתה
לא מאמינה בזה
שמחה בשבילך שלך יש את זה לפחות
איתן^^
😊