השעה כרגע 8:12
אנ מתחילה להתרגל שעוד שבועיים בערך נצטרך להתעורר כל בוקר ב7 בעע
אני הולכת עכשיו לעשות ביביסיטר לאח של חבר שלי..😊
הקטן הפשוש הזה חח כזה חמודדדדדדד
חחח ועוד ניסע לבאלאגן ביגור..😊
איזה כיף לי חחחחח
אמרתי לחבר שלי
איזה לשמור עליו אני אעלה על המתקנים..
חחחחחחחחח
חחחחחחחח איזה חמודההה
אבל מזה חם שםםםםםםםםםםם
למותתתת
כמה שנים לא הייתי שםםםם חחחחחחחחחחחחח 😂
חחחחחחחחח את מקסימה
תהני מאמי😊
שיהיה לך בוקר מקסים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
היה מזה כיף
עליתי עם המתקנים איתו חחח 😉
QUOTE (טוניטה @ 21/08/2007) שמחה שנהנת מאמי😊
😁
אתה יודע איפה זה קיבוץ יגור
יש שם מתחם שעשעים שנקרא באלאגן
עם מלא מתקנים מתנפחים וכל מיני כאלה
אז שם היינו
והוא עוד כזה חמוד כשנסענו חזרה אז אמא שלו אמרה לו אתה רוהצ בערב עוד לנסוע
והוא אמר לה:
"לא אני רוצה לנסוע לבריכה אבל קודם לנסוע לראות את ריטה
ושריטה תיסע איתי לבריכה"
חחחח איזה חמוד..😊
חחחחחחחח בטח היה לך ממש כיףףףףף 😊
איזה חמודדההה ..
כן היה ממש כיף..😊
אבל מזה התעייפתי
באתי לחבר לי אחרי זה ייתי אצלו איזה שעתיים וזזתי הביתה לישון לשעה
ואז התארגנתי ליומולדת של ידיד..בעע
אני מתה עכשיו חח
את מקריית ים נכון?
את גם קרובה אליי..😊