סעמק אני לא מצליח להירדם.. תחושה מוזרה כזאת בפנים...:\
ואייי יש לי מחר עבודה על הבוקר ואני לא נרדם.. מה יהיה... מה...
1:54
חחח גמאני לא, אני מתה לישון אבל לא נותנים לייייייייי
תשתו תה, או תעשו מקלחת חמה. 😊
QUOTE (שמאוהבת @ 21/08/2007) גמאני :/
וכואב לי 😢
אני גם לא נרדמת 😢
וכואב לי 😢
בוקר טוב (8 בדיוק אני זז לעבודה סעמק...)
אתה מתרגש כי ראית אותנו אתמול?
חח סתם מאמי שלי
שתהיה לך עבודה נעימה
מתה עלייך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טוב זה בגללי דניס {:
חח כפרעליך עבודה נעימה מדהים שלי
QUOTE (Asaf_my_life @ 21/08/2007) טוב זה בגללי דניס {:
חח כפרעליך עבודה נעימה מדהים שלי
כן אה.... 😁