תומר לוי 11:26:20 PM:
יובלל
יובלה 😊 11:26:25 PM:
מה ? 😊
תומר לוי 11:26:31 PM:
אני כל כך רוצה לנשק אותתך כבר!
יובלה 😊 11:26:38 PM:
גמאני אותךךךך 😢
תומר לוי 11:26:52 PM:
פשוט כל יום שעוברר בלעדיך אני מבין כמה את חסרה לי...
יובלה 😊 11:27:05 PM:
רק שמאבדים מישהו מבינים כמה הוא חשוב
יובלה 😊 11:27:11 PM:
חח רק במקרה שלך לא איבדת אותי 😊
תומר לוי 11:27:23 PM:
לא אבל הרגשתי ככה כמה פעמים..
תומר לוי 11:27:27 PM:
איתך..
יובלה 😊 11:27:32 PM:
מתי ?
תומר לוי 11:27:42 PM:
אז לפני שרצינו לנסות..
תומר לוי 11:27:45 PM:
וגם
תומר לוי 11:27:49 PM:
שהתקשרת אלי אתמול
תומר לוי 11:27:51 PM:
מדוברת
תומר לוי 11:27:58 PM:
היתה לי צביתה בלב..
תומר לוי 11:28:05 PM:
שחשבתי שנפרדים..
אוווי 😢
כמה הוא יכול להיות מתוק ?
אווווווח !!
חחחח פשוט הפריע לי משהו שקרה בינינו ... והוא לומד כל היום ולא ראינו אחד את השני שבוע כבר ורק ביום רביעי אני אראה אותו ... ודיברתי איתו על איזה משהו והוא היה בטוח שאני הולכת להיפרד ממנו 😢
אוח ! אני - אוהבת - אותו !





