היום עבדתי עד שעות הצהריים,ובערב הבטחתי לחבר שלי שאבוא איתו למשחק כדורגל של מכבי נגד אשדוד,אני לא אוהדת כדורגל ומעולם לא הייתי במשחק אבל כל כך נהנו ביחד אין לכם מושג..התחבקנו ונלחצנו ביחד,התנשקנו כשהיה גול..אין הוא מדהים..כל כך נהניתי איתו.. 😂
יאא איזה כיףף
נשמע מעניין דווקא
גמני לא חובבת בכלל כדורגל ומעולם לא התעניינתי בזה
אבל הוא כ"כ אוהב שנראלי שאני יפתיע אותו יום אחד ואזמין אותו ללכת
שמחה לשמוע שנהנת 😊
יאא חחחח 😁
מסתבר שכדורגל יכול הליות דבר מהנה .... 😂
שמחה שהיה לך כייף ..
אוהבת 😊
חחחחח שמחה שנהננתתתת מאמי שלי,
אוהבת אותך 3>
(:
QUOTE (מאוכזבת @ 20/08/2007) >ודה יפות שליייייי
איי איזה כיף לשמוע מאמי :]
שמח שאת מאושרת.
איזה חמודיםםםםםםםםםםם
סופה אני אוהבת אתכםםםםםם
אתם מושלמיםםםםםםםם555555555
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני כל כך שמחה בשבילך
באמת מגיע לך את כל האושר שבעולם!!!
סופה שמחה שנהנת יפה שלי 😛
והיייית בקריתתת אליעזר?!
אוהבת אותךךך!!
אור-תודה רבה..נהניתי מאוד אולי אלך שוב
מורני-אישתי היקרהה אוהבת אותך המון ראיתי עוד תמונות שלך זה כבר נהיה תרופה בשבילי מואה
limaori- תודה מאמי שליי גם לך!!
טוניטה-תודה מואה!
המלאך_של_בן- תודה יפה שליי..קריית אליעזר?! דברי איתי במקומות היינו בבלומפילדד..איפה זה קריית אליעזר בכלל? חח
כרמיתוש-תודה מאמושש
יווו איזה יופי מאמי...😊😊
אני שמחה לשמוע😊😊
סופה אני שמחה שנהנת מאמי ..
אוהבת3>
קרן וברי אוהבת אתכן מהממות שליי