חזרתי מקודם מחברה, היה לה יום הולדת.
התקשרו אליי לפני כן ואמרו לי לבוא, אז אמרתי נקפוץ נגיד מזל טוב ונחזור. .
אני וחברה אחרת שלי שכבנו על הערסל שהיה בגינה,
ידיד בא ונדנד אותנו.לפתע הערסל נפלל בבום..
שתינו נפלנו וקיבלנו מכה.נפלתי על הגב והיד, היד שלי התנפחה,הגב כואב והראש שלי מתפוצץ.
אח"כ הביאו לי כוס זכוכית לשתות, באו למזוג לי שתייה פתאום הכוס התנפצה.
אח"כ אמא שלי התקשרה לשאול עם מי אני חוזרת הביתה וסיפרתי לה.
ואז כבר אבא שלי בא לקחת אותי כי ביקשתי ממנו..
מתפוצצצצצצצצצץ לי המוחחח והיד כואבת :/
צירוף מקרים ?
סתם הרגשתי צורך לשתף . .
אוחח
מאמי
תרגישי טובב
תנוחי הרבה
יעבור לך
QUOTE (מאוכזבת @ 20/08/2007) תרגישי טוב מאמי
😊
אווצ'
חח מסכנה=\
תרגישי טוב מאמי=]
אני לא כזה מאמיהנ במקריות..אולי זה בא להזהיר אותך ממשהו שיכול לקרות בלי שתשימי לב..
תיהי ערנית מאמי
ותרגישי טוב
אמאאא מפחיד תרגישי טוב מאמיי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באמת מפחיד
שמרי על עצמך מאמייי
ותרגישי טוב יפה שליייי
תודה לכולן על הדאגה . .(:
יפה-2אה2ה- גם אני לא מאמינה במקריות, בגלל זה קראתי לאבא שלי שיקח אותי.
וואי =\
איך את מרגישה עכשיו?
אני מקווה שיותר טוב..
מקרי? אין לדעת... \:
אבל תשימי לב..
תרגישי טוב !
אוהבת המוווון בובי #$
לא יודעת אם זה צרוף מקרים
אבל על כל מקרה תשמרי על עצמך
ותרגישי טוב =))
וואיי לידורי שליי
מקווה שעכשיו את מרגישה הרבה יותר טוווב..
איך היד?! הכל בסדר?!
הנפיחות ירדה?!
אוהבת אותך יפה שלייי
תרגישי טוווב
מואאאאאאאאה 😘
זאת מירביק
איההההההההההההההההההההההההה
רגישי טוב מאמי לאב אותך