תגידי מי קנה לך את הספר החדש?
ומי זה מצלצל עכשיו, כי זה כבר מאוחר ממש,
מי מצחיק אותך מספיק בשביל הצחוק המתגלגל?
אתה רוצה מאוד לדעת, אבל לא שואל.
מי עושה אותך שמח ועל מי אתה חולם,
במחשבות האחרונות שלך לפני שתרדם?
מי סוגרת את החלון עכשיו בחדר הגדול?
אני רוצה מאוד לדעת, אבל לא לשאול.
בסוף הלילה.
מי מביט בך ורואה - את נאנחת בשנתך,
מי נוגע בפניך ועל מה הוא מחייך?
אני רציתי שתביני שזה לא באשמתי,
מה יחזיר אותך אלי אם תשכחי אותי?
בסוף הלילה.
מי לקחה אותך ממני ומתי היא מחזירה?
היא מורידה את החולצה שלך, זו מישהי זרה?
היא תאסוף אותך אליה, מי זאת שהיא לא אני?
כנראה שיש אחרי הכל דברים שמשתנים.
בסוף הלילה.
מדהים כמה ש....אני פשוט מסוגלת לפסול בן אדם על כל דבר קטן
רק בגלל שהוא..לא אתה!
ומעניין...
מעניין איך זה לקום בבוקר ולהרגיש נאהבת על...על ידך...
אני כבר לעולם לא אדע..
שיעבור כבר הזמן..
שיעברו המון שנים!
רק שאני אשכח אותך...
רק שההרגשה הזאת ת צ א ממני כבר..
הכל ט ע ו ת ...
כריס?
מה קרה מאמי שלי?...
אין תביני הוא לא שלך,לא יהיה שלך,כי הוא לא בשבילך
הוא פגע בך,הכאיב לך בלב,מה את עוד צריכה סיבות בשביל לשכוח?.
מאמי תביני,
מה שהוא עושה ללב שלך זה רק רע..
ולא צריך לפסול בן-אדם
רק בגלל שהוא לא כמוהו,
אולי אם תכירי,תדברי
את תראי שאותו בן-אדם שפסלת
הרבה יותר נחמד ממה שחשבת...
וזאת לא טעות שאהבת אותו
סך הכול אהבה,הלב בוחר במי לאהוב
את לא יכולה לעצור
אבל לעזור ללב לשכוח את יכולה..
יהיה בסדר
אוהבבתת אותך
QUOTE (רגייי @ 20/08/2007) כריס?
מה קרה מאמי שלי?...
אין תביני הוא לא שלך,לא יהיה שלך,כי הוא לא בשבילך
הוא פגע בך,הכאיב לך בלב,מה את עוד צריכה סיבות בשביל לשכוח?.
מאמי תביני,
מה שהוא עושה ללב שלך זה רק רע..
ולא צריך לפסול בן-אדם
רק בגלל שהוא לא כמוהו,
אולי אם תכירי,תדברי
את תראי שאותו בן-אדם שפסלת
הרבה יותר נחמד ממה שחשבת...
וזאת לא טעות שאהבת אותו
סך הכול אהבה,הלב בוחר במי לאהוב
את לא יכולה לעצור
אבל לעזור ללב לשכוח את יכולה..
יהיה בסדר
אוהבבתת אותך
עם רגיי בהכככלל...
מאמי לא מגיע לך להיות עצובה...!!!!
אל תדאגי הזמן יעשה את שלו....
אוהבת אותךך בובה...יהיה בסדרררר אל תשברייי
QUOTE (רגייי @ 20/08/2007) כריס?
מה קרה מאמי שלי?...
אין תביני הוא לא שלך,לא יהיה שלך,כי הוא לא בשבילך
הוא פגע בך,הכאיב לך בלב,מה את עוד צריכה סיבות בשביל לשכוח?.
מאמי תביני,
מה שהוא עושה ללב שלך זה רק רע..
ולא צריך לפסול בן-אדם
רק בגלל שהוא לא כמוהו,
אולי אם תכירי,תדברי
את תראי שאותו בן-אדם שפסלת
הרבה יותר נחמד ממה שחשבת...
וזאת לא טעות שאהבת אותו
סך הכול אהבה,הלב בוחר במי לאהוב
את לא יכולה לעצור
אבל לעזור ללב לשכוח את יכולה..
יהיה בסדר
אוהבבתת אותך
לא קרה כלום
סתם נזכרתי בזה...קצת רע לי : (
אבל יהיה בסדר , נראה לי...
ואני פשוט לא רוצה אף אחד..שום דבר..
תודה מאמי אוהבת אותך
טניה תודה יפתי
יהיה בסדר נראה לי😢
כריסס יפה שלי
אל תיהיי עצבוהה
יהיה טובב
ואל תפסלי אנשים רק בגללו
אוהבת מלאא
כריסי..קודם כל שיר מהמם,דבר שני כבר אמרתי לך שעליך לתת רק את הרחמים שלך בסיפור הזה ולא שום רגש אחר שלא תעזי לתת לזה להעציב אותך לא משנה מה! אנחנו פה דברי איתנו ונעזור לך לא לחשוב על זה..אוהבת אותך
באמת נשמע שיר יפה^^
של מי הוא?.
וכריסי מותק יהיה בסדר אף אחד לא שווה אותך
QUOTE (חנושמאוהבת @ 20/08/2007) באמת נשמע שיר יפה^^
של מי הוא?.
וכריסי מותק יהיה בסדר אף אחד לא שווה אותך
אניי איתהה מאמי@!
סוף הלילה - איה כורם
תודה בנות...
QUOTE (רגייי @ 20/08/2007) כריס?
מה קרה מאמי שלי?...
אין תביני הוא לא שלך,לא יהיה שלך,כי הוא לא בשבילך
הוא פגע בך,הכאיב לך בלב,מה את עוד צריכה סיבות בשביל לשכוח?.
מאמי תביני,
מה שהוא עושה ללב שלך זה רק רע..
ולא צריך לפסול בן-אדם
רק בגלל שהוא לא כמוהו,
אולי אם תכירי,תדברי
את תראי שאותו בן-אדם שפסלת
הרבה יותר נחמד ממה שחשבת...
וזאת לא טעות שאהבת אותו
סך הכול אהבה,הלב בוחר במי לאהוב
את לא יכולה לעצור
אבל לעזור ללב לשכוח את יכולה..
יהיה בסדר
אוהבבתת אותך
נסיכה שלי אוהבת אותך והכל יסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם רגי המאמי
מה לעשות נשמה
אם בא לך לדבר
אניפ ה בשבילך
אל תפסלי אחר כי הוא לא כמו ההוא
כי ההוא פגע בך
אז את באמת רוצה שהוא יהיה כמוהו?
רבלי כל אחד כמו שהוא
לא כמי שהוא אחר
תפתחי את הראש, נסי לגלות
להבין
תפתחי את האופקים שלך
וקחי לך את הזמן!!!
QUOTE (limaori @ 21/08/2007) אל תפסלי אחר כי הוא לא כמו ההוא
כי ההוא פגע בך
אז את באמת רוצה שהוא יהיה כמוהו?
רבלי כל אחד כמו שהוא
לא כמי שהוא אחר
תפתחי את הראש, נסי לגלות
להבין
תפתחי את האופקים שלך
וקחי לך את הזמן!!!
כנ"ל..
מקווה שיסתדר לך :]
תודה בנות =\
מקווה שיעבור לי במהרה
סך הכל חודש זה הרבה זמן \ =