פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש the girl with a broken heart...

the girl with a broken heart

✍️ בר_המלכה 📅 20/08/2007 20:09 👁️ 285 צפיות 💬 10 הודעות
כל כךך מתחברתת לשיר הזה:[
שום דבר טוב לא קרה לי בחופש המעפןןןן הזהההה
כל כךך באלי שיגמרר כבררררררר
שתיגמר התקופה המטומטמת הזאת שנמשכת כבר חודשייייםםם
נמאסס לייי
ולא זה לא קשור לשום בן...


cry -ריהאנה

I'm not the type to get my heart broken, im not the type to get upset and cry
cause i'll never leave my heart open never hurts me to say goodbye
relationships dont get deep to me never got that whole enough thing
and someone can say they love me truly but at the time it didn't mean a thing

my mind is gone im spinning round and deep inside my tears i'll drown
i'm losing grip what's happening i stray from love this is how i feel

this time was different felt like I was just a victim
and it cut me like a knife when you walked outta my life
now i'm in this condition and I've got all the symptoms
of a girl with a broken heart but no matter
what you'll never see me cry

did it happen when we first kissed cause it's hurting me to let it go
maybe cause we spend so much time and I know that it's no more
I shoulda never let you hold me baby maybe why im sad to see us apart
I didnt give it to you on purpose gotta figure out how you stole my heart

my mind is gone i'm spinning round and deep inside my tears i'll drown
i'm losing grip what's happening I stray from love this is how I feel

this time was different felt like I was just a victim
[Cry Lyrics on http://www.lyricsmania.com]

and it cut me like a knife when you walked outta my life
now i'm in this condition and I've got all the symptoms
of a girl with a broken heart but no matter
what you'll never see me cry

how did I get here with you i'll never know
and never meant to let it get so personal
and after all I tried to do to stay away from loving you
i'm broken hearted i can let you know
and i wont let it show, you wont see me cry

this time was different felt like I was just a victim
and it cut me like a knife when you walked outta my life
now i'm in this condition and I've got all the symptoms
of a girl with a broken heart but no matter
what you'll never see me cry

this time was different felt like i was just a victim
and it cut me like a knife when you walked outta my life
now i'm in this condition and i've got all the symptoms
of a girl with a broken heart but no matter
what you'll never see me cry, all my life
משום מה גמאני כל כך מתחברת לשיר הזה...
הוא בדיוק מדבר על המצב שלי...
והתקופה הזאת באמת נמשכת יותר מדי זמן.. כמה אפשר ..

שייגמר כבר :/
יש תירגום מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין לי כוח לתרגם מצטערת=\

אוחחחחחחחחחחחחחחחח
כמה אפשר להכאיב לבנאדםםם כמההה
יאווו כמה שאניי שונאתת אותהההההההההההההההההההה
היא אמורה להיותת אחותיייי
והיא הבנאדם שאני הכיי שונאתת כרגעעעעעעע
חח טוב תקשיבי מאמי + ליה גם מאמי😛
אני הייתי במצב כזה לפני נמנמ חודש פחות או יותר..
וואי הייתי בטוחה שזהו חרב עליי עולמי בגלל איזה משהו...
שעכשיו כשאני מסתכלת עליו וממש מתאמצת ממש חזק וואלה לא מוצאת אפילו סיבה אחת מספיק טובה למה הייתי איתו והייתי צריכה לעבור את כל זה
ובאמת שעברתי הרבה...
יותר מדי אפילו
ועכשיו כשאני מסתכלת על זה לאחור?!
אני מבינה שאנחנווו הבנות...אנחנו המלכוווות פה ( :
הם אלה שצריכים לשבת בבית ולאכול סרטים...
כי הם כלללללכך לא שווים את זה
וכמה שזה נדוש והכל..
אבל באמת מי שכן שווה את זה..
הוא בחיים לא יגרום לכך...
ובאמת שאני מבינה אותך ומותר לך להיות עצובה אבל לא יותר מדי
וגם איןןן לי מושג מה קרה...
אבל...פשוט תעברי הלאה!
תאמיני לי עם הזמן זה עובר...

יאלללה חפרתי חחח
וזה לא קשור רק לאהבה
זה קשור לכל דבר כמעט שאנחנו עוברים
אבל הייתי חייבת
כי אני יודעת שכשאני הייתי במצב כזה...זה בדיוק מה שהייתי צריכה לשמוע....
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=72051
זה התירגום.

יהיה טוב מאמי
עוד מעט והתקופה תעבור!!!
אל תשברייי
תקופה יותר מדיי ארוכהההה
מילא הייתי ככה בגלל בן או משהו
אבל בגלל מההה?!
בגלל איזה בהמההה אחתת שיש לנו את אותוו דםם?!
בגלל שלא עשיתי כלום בחופשש הזהה?
בגלל שכל היום אני לומדת אז אנלא יכולה לצאת?!
אוחחחחחחחחחחחחח ועכשיו השביתהה הזאתת
ממש לא באה לי בטובבבב
אני רוצה להתחיל תבצפר כבררר=\



והבית הראשון של השירר ממש ממשש מתאר אותייי
אני הכיי לא בנאדם שנהיה מדוכאאא תמידד הייתי שמחהה
וגם אצלי אהבה אפעם לא הייתה אמיתית.. אפעם לא באמת אהבתי מישהו



אני לא הטיפוס שלבו נשבר,
אני לא הטיפוס שכועס ובוכה,
כי אני לעולם לא משאירה את ליבי פתוח,
אף פעם לא פוגע בי לומר שלום,
מערכות יחסים לא חודרות עמוק לתוכי,
מעולם לא היה לי את כל עניין האהבה הזה,
ומישהו יכול לומר שהוא אוהב אותי בכנות,
ובאותו הזמן אין לזה משמעות.
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 20/08/2007) חח טוב תקשיבי מאמי + ליה גם מאמי😛
אני הייתי במצב כזה לפני נמנמ חודש פחות או יותר..
וואי הייתי בטוחה שזהו חרב עליי עולמי בגלל איזה משהו...
שעכשיו כשאני מסתכלת עליו וממש מתאמצת ממש חזק וואלה לא מוצאת אפילו סיבה אחת מספיק טובה למה הייתי איתו והייתי צריכה לעבור את כל זה
ובאמת שעברתי הרבה...
יותר מדי אפילו
ועכשיו כשאני מסתכלת על זה לאחור?!
אני מבינה שאנחנווו הבנות...אנחנו המלכוווות פה ( :
הם אלה שצריכים לשבת בבית ולאכול סרטים...
כי הם כלללללכך לא שווים את זה
וכמה שזה נדוש והכל..
אבל באמת מי שכן שווה את זה..
הוא בחיים לא יגרום לכך...
ובאמת שאני מבינה אותך ומותר לך להיות עצובה אבל לא יותר מדי
וגם איןןן לי מושג מה קרה...
אבל...פשוט תעברי הלאה!
תאמיני לי עם הזמן זה עובר...

יאלללה חפרתי חחח
וזה לא קשור רק לאהבה
זה קשור לכל דבר כמעט שאנחנו עוברים
אבל הייתי חייבת
כי אני יודעת שכשאני הייתי במצב כזה...זה בדיוק מה שהייתי צריכה לשמוע....
תודה כריס ..
אני באמת ממשיכה הלאה והייתי מאז בקטע עם בנים אחרים כבר... אבל כלום לא עוזר..
זה בא והולך.. בא והולך..
אני מנסה להתעסק בדברים שאני אוהבת לעשות.. אני מבלה מלא זמן עם חברות וידידים..
ושומדבר לא משכיח אותו...

באמת שאני מנסה לשכוח.. ואני בטוחה שהוא לא שווה בכלל את המחשבות שלי עליו..
אבל איך את מסבירה את זה שכבר עברה שנה ואני עדיין באותו המצב?

פשוט פטתי.. זאת המילה.
אין הגיון בדברים כאלה \=
אולי את פשוט לא משלימה עם זה?
או לא לגמרי רוצה לשכוח?
ממ יכול להיות.
עדיין יש בי איזשהי תקווה שזה יסתדר בסוף... שמתישהו אני אוכל להיות איתו
וזה מה שגורם לי לחכות ולחכות ולחכות...

זה סיפור די ארוך..
אם את רוצה את יכולה להכנס אלי לאייסי 236489157.. אני אספר לך :/

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך