אני מתה לנסוווע לששששששששם
אבל זה רחוק מאוד מאיפה שאני גרה
אז אני רוצה לקחת אוטובוס
ואמא שלי מפחדת ועושה לי בעיות ....
היא בעיקר מפחדת נראה לי מאיך אני יגיע, מוניות, בלאגן ומה הולך שם וזה
עכשיו כל הבנים שאני מסתובבת איתם נוסעים , מלא ילדים מהשכבה, כמה בנות שאני מכירה גם
וכל אלה נוסעים בנפרד...במכוניות וכאלה
ואם אני יסע זה יהיה באוטובוס עם חברה אחת
יש לכם סיבות איך לשכנע אותה??????
אני מתה לנסוע לשם 😢
אולי תגידי לה שאתם נוסעים עם חברים זה ושאין לה מה לדאוג
שתתקשרי ושתשמרי על עצמך
תגידי לה
אמא אני ילדה גדולה
אני יודעת איך לשמור על עצמי
ושאת לא לבד
יהיו איתך עוד אנשיםם
ולא יודשעת..
בהצלחה😊
לירוני יש אוטובוס מאורגן לשם ..
ממ קודם כל מאמי יש אוטובוסים מאורגנים לשם מכל מיני ערים מרכזיות..
אז את יכולה לבדוק מאיפה יוצא אוטובוס שהכי קרוב לעיר שלך..
דבר שני, את יכולה לעלות על אוטובוס לתחנה המרכזית בטבריה..
ומשם ישר ביציאה יש המממוווןןן מוניות שרק מחכות לקחת לחופים.
וגם יש קווים מיוחדים שאגד עושים ביום הזה שיוצאים מהתחנה המרכזית בטבריה לחוף גולן..
פשוט תבררי 😊
QUOTE (אנונימית1234 @ 20/08/2007) ממ קודם כל מאמי יש אוטובוסים מאורגנים לשם מכל מיני ערים מרכזיות..
אז את יכולה לבדוק מאיפה יוצא אוטובוס שהכי קרוב לעיר שלך..
דבר שני, את יכולה לעלות על אוטובוס לתחנה המרכזית בטבריה..
ומשם ישר ביציאה יש המממוווןןן מוניות שרק מחכות לקחת לחופים.
וגם יש קווים מיוחדים שאגד עושים ביום הזה שיוצאים מהתחנה המרכזית בטבריה לחוף גולן..
פשוט תבררי 😊
😊
אני יודעת שיש הכל מאורגן לשם
והיא יודעת גם שכולם כבר נוסעים 😢
אז היא אמרה יופי שיסעו ...
היא מפחדת כי כולם שם צעירים ושיהיה בלאגן ואוףףףףףףףףףףףף
תגידי לה שאת עם חברים ושתודיעי לה שהכל בסדר כל פעם..
QUOTE (_אורושה_ @ 20/08/2007) תגידי לה שאת עם חברים ושתודיעי לה שהכל בסדר כל פעם..
איתך..
תגידי לה שתדברו מלא
שאת יודעת איך לשמור על עצמך.
יש אבטחה והכל [ אני חושבת 😉 ]
ושאין לה מה לדאוג כי את עם עוד מלא חברים שאת מכירה והכל..
מקווה שתצליחי לשכנעע אותה 😊
תנסי לשכנע אותה
תגידי שאת ילדה גגדולה ושאת עם הרבה חברים ..
😊
אמרו לך כבר הכל. בהצלחה מאמי 😊
QUOTE (אנונימית1234 @ 20/08/2007) ממ קודם כל מאמי יש אוטובוסים מאורגנים לשם מכל מיני ערים מרכזיות..
אז את יכולה לבדוק מאיפה יוצא אוטובוס שהכי קרוב לעיר שלך..
דבר שני, את יכולה לעלות על אוטובוס לתחנה המרכזית בטבריה..
ומשם ישר ביציאה יש המממוווןןן מוניות שרק מחכות לקחת לחופים.
וגם יש קווים מיוחדים שאגד עושים ביום הזה שיוצאים מהתחנה המרכזית בטבריה לחוף גולן..
פשוט תבררי 😊
(:
QUOTE (אנונימית1234 @ 20/08/2007)ממ קודם כל מאמי יש אוטובוסים מאורגנים לשם מכל מיני ערים מרכזיות..
אז את יכולה לבדוק מאיפה יוצא אוטובוס שהכי קרוב לעיר שלך..
דבר שני, את יכולה לעלות על אוטובוס לתחנה המרכזית בטבריה..
ומשם ישר ביציאה יש המממוווןןן מוניות שרק מחכות לקחת לחופים.
וגם יש קווים מיוחדים שאגד עושים ביום הזה שיוצאים מהתחנה המרכזית בטבריה לחוף גולן..
פשוט תבררי 😊
(:
היא לא מבינה 😢
פשוט לא קולטת ...
תגידי לה שאני ישמור עלייך . 😊
לאב יו ומקווה שיסתדר בובה . ..