מאמי
אל תתני לאף אחד לסכסך ביניכםם
אולי תלכי לדבר איתו?
זה שאת מתגעגעת אליו
ותגידי לו הכל?
ובאמת באמת באמת שאני לא מסכימה לך לשנוא
ובעיקר שלא את עצמך!!
כולם טועים..
אבל זה לא סוף העולםםם
אממ..
תנסי לדבר איתו שוב
אני חושבת
תראי לו כמה שהוא חשוב לך ושאת מצטערת
ותגידי לו הכל
הוא חייב להביןן!!
מאמי תשלחי לו הודעה לפלא משו כמו...
אני בחיים לא יפסיק לחשוב עליך אני אוהבת אותך דברי איתי..
או משהו כזה..משו שירגש אותו ויגרום לו לרצות לדבר איתך!
מאמי לטעות זה אנושי לסלוח זה אלוהיי
תזכרי את זה מאמי
מטעויות גם לומדים
דברי איתו אפילו תכתבי לו מכתב
הכל יסתדר אהבה מנצחת הכל
שולחת לך חיבוק ענקי ותהיי חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*