היום אני יורדת עם מישפחתיייייי לטבריה
ואז לצפת, לדודים :]
הולך להיות כיףףףף אני בטוחה
ומלא דברים שהם יקנו לי בטוח 😛
כל מי שהולך למיפגש , אז תהנוו !
אוהבת אתכם :]
יום טוב לכולם 😁
באסה שאת לא באה מאמי
אבל תהני הכי בעולם
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 20/08/2007) באסה שאת לא באה מאמי
אבל תהני הכי בעולם
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן, פעם אחרת אבל לא נורא
תודה מאמי
אוהבת אותך
תהניי
תהני יפה שליי
ושמרי על עצמךךך
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך
תהניייי יפה שלי !
אוהבת .. !
חח ואי איזה כיףףףףףף .. בא לי גםםםם 😊
תהני מותקקק !
מאמי שלי תהני הכייייייי בעולם!!!!!!!
אבל תשמרי על עצמך שחס וחלילה לא יהיה כמו פעם קודמת!!
איזה כייייייףף
שיהיה לככככככם כייף
ויום טוב לך בובה 😊😊
איזה כייייייףף
שיהיה לככככככם כייף
ויום טוב לך בובה
תוודה יפות שלי אוהבת אתכןןןןןןן