אני לא אוכל להגיע היום
דוד שלי נכנס לבית חולים😢
מאמי קודם כל החלמה מהירה לדוד שלך
הכל יסתדר תהיי חזקה
עצוב לי שאת לא באה אבל קודם כל הבריאות
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם לי עצוב
אוףף כל כך רציתי לבוא...
אין מצב שתבואי אפילו לקצת זמן?
או שאת הולכת להיות אצלו כל היום מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני נוסעת לירושלים עוד מעט
כי שם הוא מאושפז כרגע...
יא בוביי
לא נורא פעם אחרת
אני מקווה שאין משהו חמור
החלמה מהירה בובה
ואין לך על מה להצטער
אוהבת אותך3>
כן אני מקווה
אוהבת אותך המון נסיכה...😢
העיקר שדוד שלך יהיה בסדר!!
מואהה
עם התגובה מעליי..
שירגיש טוב!!!!!!!!!!!!
גם אני לא הלכתי היום למפגש.
ליאור מאמי שיהיה לו החלמה מהירה,
שירגיש טוב.
אוהבת אותך(:
רררררררק בריאוותת 5 5 5
מקווה שהכל יהיה בסדר מאמי 😘