חבר שלי נסע לאילת היום ואני עוד שנייה מתה
אני מתגעגעתתתתת והוא חוזר רק יום חמישיייייייייי =\
אוחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שליי חוזר מחרר
מאמיייי אני הכי מבינה אותךך בעולם..חבר שלי נסע יום חמישי..והוא חוזר רק מחר בע"ה..ואנייי מתה מגעגעוווווווווווווווווווווווים..
אל תדאגיי זה יעבורר מהר מאמיייי
זה לא עובררררר שבוע שעבר אני הייתי באילת מראשון עד חמישי וחזרתי ראיתי אותו חמישי שישי שבת ואז הוא נסעעעע :[ ממש משעמם לי בלעדדיווווווו אני רגילה לישון איתו כל יום ולהיות איתו כל יוםם
אויי אויי צרות של עשירים.. :/
לא ראיתי אותו כבר חודש ושבוע
ספרי לי על הגעגועייםם 😢😢😢
חודש ושבועעעע????! איך אפשר למהה מאמיי מה קרה?
אבל אני עדייןןן בבאסה אני רגילה לראות אותו כל יוםםםםם כל היום ולישון איתו כל יום
יא מאמי לא נורא ...
זה יעבווור לך מהר את תראי ;]
חבר שלי היה בטורקיה [תחשבי אפילו בטלפון בקושי דיברנו.... 5-10 דקות ביום]
הוא חזר וכמה שעות אחרכך נסעתי לאילת ...
היה קשה, היה געגועים ענקיייייייייייייייים
אבל אחרכך השלמנו פערים ;P חח
תנסי כמה שיותר לא להיות בבית, לצאת עם חברות ולהעסיק את עצמך (:
אל תשבי כל היום בבית ותחכי שהזמן יעבור ...
אם את אומרתת שכל היום הייתם ביחד
אז עכשיו זה זמן להיות עם חברות [[=
בהצלחה מאמי 3> .
אבל תאמת שאין לי חשק להיותת עם חברות
אני מתה שהוא יחזור כבר בסוף אני עוד ייסע אליוווו אני מתהה מגעגועיםםםםם!!
ועוד גם שבוע שעבר מראשון עד חמישי לא ראיתי אותו כי אני הייתי באילתתתת
אנחנו מדברים המון בטלפון יש לנו שיחות חינם :] ללפחות משהו אחד טוב
רואה מאמי ;]
תחפשי את הדברים הטובים !!! (:
שיחות בחינם זה מצוין ;P
חפירוווווות כל היום חחחחח
ותחשבי על האונס שיהיה שהוא יחזור ;P חיחחח
ואני חושבת שזה לא טוב שאת לא רוצה להיות עם חברות \=
לפעמים זה קורה לי גם ואני מבינה אותך
שבא לך רק אותו ולהיות רק איתו
אבל זה חשוב חברות ...
זה דבר שבא והולך .. את צריכה לשמור עליהם .
חח מסכן אני לא רוצה לחפור לו יותר מידי אני רוצה שיהנה..
וכן הייתי עם חברות שבוע שלם באילתת קצת שקטט חח סתם
מחר בטח אני יפגש איתן אבל עדיין אני רק יחשוב עליו =\
QUOTE (dan1234 @ 19/08/2007) חח מסכן אני לא רוצה לחפור לו יותר מידי אני רוצה שיהנה..
וכן הייתי עם חברות שבוע שלם באילתת קצת שקטט חח סתם
מחר בטח אני יפגש איתן אבל עדיין אני רק יחשוב עליו =\
חחחחח מותר לך לחשוב עליו ;P
רק אל תיהי לבד !!!
ואל תחשבי עליו כ ל הזמן חח
ככה הזמן יעבור ;] תיהי בטוחה
אני מקווה מאמיי יש לך איי סי?
או מסנגר?
מאמי זה יעבור מהר
תצאי עם חברות בינתיים
ותעשי מה שאת אוהבת
כדי שיעבור הזמן
הגעגוע רק יחזק את האהבה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מהיום אני ישתדל לא להיות בבית עד יום חמישייי וכל הזמן להיות עם אנשיםם אולי באמת ככה יעבור הזמןןןן אני כל כךךךך מתגעגעתתתתתתתתתתתתתתת
געגועים רק מחזקים את הקשר..!
שמחה שהחלטת לצאת ולהעביר את הזמן עד שהוא יחזור!
יהיה בסדר מאמי !
יעבור מהר מהר!