מחר המפגש הראשון שאני איהיה בו.....
הוווווווווו אני מתרגשת😊
אני מקווה שהכל יהיה טוב😊😊😊
אנשיםםםםםםםםםםםםםם תבואו להכיר אותי...
אני בטח איהיה נורא לחוצה😊
מאמיייייי את לא היחידהה חחחח גם שלי זה המפגש הראשון..
ובכלל לא הייתי אמורה לבוא..סתם יוצא לי טוב מחר..
אני מביישתתת רצחח חחחח
QUOTE (טטווטטייתת @ 19/08/2007) מאמיייייי את לא היחידהה חחחח גם שלי זה המפגש הראשון..
ובכלל לא הייתי אמורה לבוא..סתם יוצא לי טוב מחר..
אני מביישתתת רצחח חחחח
יאיייי......
אז בהצלחה לנו מחר😊
מקווה להכיר אותך😊
ואל תתביישי😊 יהיה טוב 😁
(אני מנחמת את עצמי)
חחח איזה מאמי:]
תהנוו לכםם כולכםםםםםם
QUOTE (ysataia-vika @ 19/08/2007) QUOTE (טטווטטייתת @ 19/08/2007) מאמיייייי את לא היחידהה חחחח גם שלי זה המפגש הראשון..
ובכלל לא הייתי אמורה לבוא..סתם יוצא לי טוב מחר..
אני מביישתתת רצחח חחחח
יאיייי......
אז בהצלחה לנו מחר😊
מקווה להכיר אותך😊
ואל תתביישי😊 יהיה טוב 😁
(אני מנחמת את עצמי)
חחחח במתת בהצלחהה מאמייייי
חחח כןן אהה אחלה נחמה...
אל תתביישי גמאת 😉
גמלי אמאא
עכשיו כיוונתי שון
מתרגשתת
אל תתרגשווווו יהיה טובבב =)
זה מפגש ראשון שלכן אבל אתן תראו שיהיה כיף ואתן תהנו ותרצו שזה יהיה עוד ועוד ועוד..חחח
אני גם יראה אותכם מחר..מחר זה המפגש השני שלי..ובטח שלא האחרון,מתרגש? אולי קצת..אבל יהיה טובבב ויהיה נחמדדד 😊
הלכתי לישון..
לילה טובבבבבבבבבבב 😊
דברו על זה באשכול של המפגש בנות😊
ננעל.