מאמי מה קרה , למה את ככה ?
אל תאבדי תמצב רוח שלך בגלל דברים שלא שווים את זה
את חייבת להיות חזקה מאמיי
יאא ליפזיי מה קרהה בוביייי????
אל תהיי עצובהה יפתיי הכל יסתדרררר
QUOTE (koka15 @ 19/08/2007) מאמי מה קרה , למה את ככה ?
אל תאבדי תמצב רוח שלך בגלל דברים שלא שווים את זה
את חייבת להיות חזקה מאמיי
איתה
למרות שאני כמעט באותה
הרגשה כמוך!
תנסי להתגבר
להיות חזקה
ולא להישבר
מאמי אני יודעת איך זה מרגיש שמאכזבים אותך
אבל את חייבת להרים את הראש ולהמשיך הלאה
הרבה אנשים יאכזבו אותך, אבל את חייבת להוכיח להם שאת חזקה הרבה יותר
אנשים שמאכזבים אותך לא שווים את זה..
אוהבת'תך..!! =]
מאמי כמה שזה קשה שמאכזבים אותך
את לא יכולה לשנות תמצב רוח בגללם
הם לא שווים את זה
כי הם גורמים לך להרגיש רע
את חייבת להיות חזקה
להרים תראש
ולא להתיחס אל כל מה שעושים לך
אוהבת אותך
QUOTE (koka15 @ 19/08/2007) מאמי כמה שזה קשה שמאכזבים אותך
את לא יכולה לשנות תמצב רוח בגללם
הם לא שווים את זה
כי הם גורמים לך להרגיש רע
את חייבת להיות חזקה
להרים תראש
ולא להתיחס אל כל מה שעושים לך
אוהבת אותך
נכון את צודקת, 😊
המצב רוח יחזוררר..
ואני חזקה..מרימה את הראש..
וכן ברוב המקרים לא מתייחסת כול כך.
תודה מאמי,
אוהבת אותך(:
QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (koka15 @ 19/08/2007) מאמי כמה שזה קשה שמאכזבים אותך
את לא יכולה לשנות תמצב רוח בגללם
הם לא שווים את זה
כי הם גורמים לך להרגיש רע
את חייבת להיות חזקה
להרים תראש
ולא להתיחס אל כל מה שעושים לך
אוהבת אותך
נכון את צודקת, 😊
המצב רוח יחזוררר..
ואני חזקה..מרימה את הראש..
וכן ברוב המקרים לא מתייחסת כול כך.
תודה מאמי,
אוהבת אותך(:
יופי מאמי
אוהבת אותך מתוקה
תמיד פהה 3>
QUOTE (koka15 @ 19/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) QUOTE (koka15 @ 19/08/2007) מאמי כמה שזה קשה שמאכזבים אותך
את לא יכולה לשנות תמצב רוח בגללם
הם לא שווים את זה
כי הם גורמים לך להרגיש רע
את חייבת להיות חזקה
להרים תראש
ולא להתיחס אל כל מה שעושים לך
אוהבת אותך
נכון את צודקת, 😊
המצב רוח יחזוררר..
ואני חזקה..מרימה את הראש..
וכן ברוב המקרים לא מתייחסת כול כך.
תודה מאמי,
אוהבת אותך(:
יופי מאמי
אוהבת אותך מתוקה
תמיד פהה 3>
אוהבת אותך 😊
תודה על הכול.
(:
מאמיי תהיי חזקהה!
הלוואי וזה יעבור לך ותרגישי טוב יותתרר 😘
אני איתךך..
הכל יהיה בסדרר..
ומי שלא שווה אותך שיבכה שאין לו אותך ולא שאת תבכי בגללו.
אל תהיי שם, אם היא עושה לך רע.. מאכזבת..
קחי הכל בפרופורציות..
כנראה זה לא חברות אמת.
מאמי שלי אף אחד ושום
דבר לא שווה עצב של ילדה
מקסימה כמוך
תהיי חזקה
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמרתי לך את זה כבר פעםםם
מי שינסה לפגוע בך יקבל ממני 😠
רק תגידי מייייי
עם כולםםם
פוצ פוצ?
אני אוהבת אותךך!!!