ואני לא יודעת למה אבל פוטש התחלתי לבכות עככשיו
ועל מה?!
אני לא יודעת
באלי למות פשוט
אוףףף
😢
ריטטהההההה
תזהרי בלשונךך
מזה למות ?
מה קרה שאת רוצה למות ?
בוביי שלי אפילו בצחוק אל תגידי את זה
כי זה עיניין לא מצחיק .
אל תחשבי על זה בכלל ..
את חייה תחיים שלך ואני בטוחה שאת לא רוצה לאבד אותם חס ושלוםם
תנגבי תדמעות , תרימי תראש
תהיי חזקה יפה שלי
אני אוהבת אותךך 3>
מאמייייייייייי
לא לבכותת סתם!!!
יש מספיק סיבות לבכות
ואם בגללן את לא בוכה
אז בטח שלא סתם!!
אם יש לך מצרוח לכי תעשי מקלחת נעימהה
שתרענן אותך
ותזכיר לך שהכל בסדרר!!
פה איתך אהובתיי 😁
" כשאת בוכה את לא יפה ... "
אף אחד לא שווה ת'דמעות שלך
ובטח לא את זה שתרצי למות !!!!!!!!!
ואם אין לך סיבה אז בכלל !
תנגבי תדמעות שימי שירים שמחים במחשב ויאלה בלאגןןן ;P
מה קרה מאמי? ואל תגידי אפעם שבא לך למות!
מאמי בא לך לבכות?
תבכי ואני רצינית!
זה משחרר ונותן לפרוק את העצב
אבל תדעי לשים גבול לדמעות
מותר לבכות אבל צריך לדעת לעצור
את חייבת להיות חזקה נסיכה
הכל יסתדר לך מבטיחה!
תרימי את הראש ותחליטי
שאת מנצחת את התקופה הזאת
את תעברי אותה כמו גדולה
ואם את צריכה משהו אני פה תמיד
שולחת לך חיבוק ענקי
ואוהבת הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רייטה שלי מקווה שיותר טוב עכשיו
דברי איתי
אוהבת אותך מאמי3>
QUOTE (koka15 @ 19/08/2007) ריטטהההההה
תזהרי בלשונךך
מזה למות ?
מה קרה שאת רוצה למות ?
בוביי שלי אפילו בצחוק אל תגידי את זה
כי זה עיניין לא מצחיק .
אל תחשבי על זה בכלל ..
את חייה תחיים שלך ואני בטוחה שאת לא רוצה לאבד אותם חס ושלוםם
תנגבי תדמעות , תרימי תראש
תהיי חזקה יפה שלי
אני אוהבת אותךך 3>
אוהבת
מאמי אבל מה קרה שהתחלת לבכות ככה
לפעמים יש התפרצויות כאלוו
אבל אל תדברי ככה לעולםםם
חסר לך שתדברי ככה
אוהבת אותךךך
QUOTE (limaori @ 20/08/2007) מאמי אבל מה קרה שהתחלת לבכות ככה
לפעמים יש התפרצויות כאלוו
אבל אל תדברי ככה לעולםםם
חסר לך שתדברי ככה
אוהבת אותךךך
את בטוחה שזה סתם???
אף אחד לא בוכה סתם..!
ומותר לך לבכות..!
אבל לדבר ככה?!
שאת רוצה למות...?!
בחיים לא.. שום דבר לא מצדיק דיבור כזה!!!!!!
שולחת לך חיבוק. !
אני מטומטת אני יודעת
ליודעת למה דיברתי ככה
אבל היהל יכל כך רע אתמול בלילה
ואני א מצליחה להבין למה
עכשיו יותר טוב כי חבר שלי היה אצלי ועודד אותי
אבל יש קצת הרגשה לא טובה בבטן..😢