בדר"כ אני צווחת או סתם מצתמררת לי הרחק מהג'וק אבל הפעם ראיתי אותו
די מטושטש (בלי משקפיים) ופשוט השלכתי עליו את הדבר הראשון שבא לי ליד,
או במקרה הזה מילון אבן שושן עב כרס.
בקיצור הג'וק מעוך שם אל מותו ואין סיכוי שאני מרימה את המילון כדי לראות מה נסגר עם הגופה.
והמסכן הבא שיקלע לאמבטיה וירצה לסגור אותה יאלץ קודם כל להתמודד עם הג'וק.
די הסגרתי את עצמי בכך שהדבקתי שלט אזהרה ("כאן קבור בכיף ג'וק מת 1/7/07-20/8/07")
אבל אני מקווה שזה יימנע זעקות מיותרות בבוקר.
ובתקווה שרוחו הארורה לא תרדוף אותי,
*לילה טוב *
בת-אל.
חחחחחחחחחחחחחח מגיע לג'וק.
QUOTE (Mami_4_Ever @ 19/08/2007) חחחחח רוצחת!
איך יכולת 😉
חחחחחחחחחחח ריטטה 😂
ואיייייייייייייי חחח איןן הרגתת אותיייייי עכשיוווו
כמו את הג'וק
😊 😯 😉 😮 😁 😁 😂 חחחחחחחחחחחח גנובה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יהי זיכרו ברוך 😯
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא אוהבת ג'וקים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 20/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא אוהבת ג'וקים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני
מתת
על
ג'וקים
יאמי!
😂
איכססססססססססס
איך התאילנדים אוהבים גוקים חחח
QUOTE (טטווטטייתת @ 19/08/2007) ואיייייייייייייי חחח איןן הרגתת אותיייייי עכשיוווו
כמו את הג'וק
כאן קבור בכיףףףףף
חעחעחעחחעח
מגיע לוווווווווווו
חחח טנקס!!
XD אז מסתבר שאמא מצאה את העולל המעוך וכינתה אותי "אכזרית" בעודה מחייכת בחביבות.
איזה אושר , כבר הזהרתי את החבר שאם הוא יראה מילוני אבן שושן פזורים ברחבי הבית
סימן שיש גופות לפנות.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרסת אותי בת אל !!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUOTE (lipaz-sol @ 19/08/2007) חחחחחחחחחחחחחח מגיע לג'וק.
😊
רוצחת!! חחחח