איך אני מתה להגיע כבר לחודש ספטמברררררררר..
יש לי עוד 28 יום וזה עובר כ"כ לאט..
אוףף=\
חחחחחחחחחחחחחח 😁
אחרי שאני קוראת אתת זהה אני מכריזה רשמית-אני מפגרת😊
סתם אבל אני פשוט מתה שיעבור הזמןןן 😊
חחח מאמי תנסי להנות מהזמן הזה ונצלי אותו כמו שצריך - הוא יעבור מהר ( ;
מאמי הזמן עובר יחסית מהר😊
חח תודה על התגובות יפותת שליי=]
מאמי יהיה בסדר חח..
תעבירי את הזמן בכיף.😊
לאאאאאאאאא חחחחחחחח שלא יעבור..
טוב נוו..שלך יעבור מהר בע"ה..
ולי יעבור לאט 😊
גגגגגגממאני 😢
שעודד יחזור כבררררררררררררררררררררררררררררררררררררר :'(
כל היום מה שבא לי זה רק לבכות
אוווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מה יש בחודש הזה נסיכה?
וזה יעבור לאט לאט😊
הכל עובר בחיים חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 20/08/2007) מה יש בחודש הזה נסיכה?
וזה יעבור לאט לאט😊
הכל עובר בחיים חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ונסי לנצל את הזמן שיש לך עכשיו😊
QUOTE (limaori @ 20/08/2007) QUOTE (נאפי @ 20/08/2007) מה יש בחודש הזה נסיכה?
וזה יעבור לאט לאט😊
הכל עובר בחיים חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ונסי לנצל את הזמן שיש לך עכשיו😊
מואעהה