בסוף נסענו לירושלים קודם ,
קרה משהו שלא היה אמור ליקרות ..אני יודעת ומודעת שזה דבר מטומטם
אבל לא חשבתי על זה בכלל
בקיצור , כבר מיום שישי אני עושה דיאטה ואני לא אוכלת כלום , יענו בקושי אוכלת
ואתמול אכלתי ארוחה אחת קוסקוס יענו רק הירקות והיום בבוקר אכלתי לפני שיצאנו לחמניה של דיאטה
בקיצור הגענו לירושלים עכשיו אבא שלי לא כ"כ אוהב את העגיל באף ואני מנסה להסתיר אותו כי הוא גדול
בקיצור הלכתי קניתי קטן והוצאתי אותו ירד לי מלא דם , אחרי זה הלכנו לחנות (תמנון) לקנות משהו לאבא שלי , ואני ניגשתי למראה לשים את העגיל.. שמתי אותו והרגשתי סחרחורת ..בדרך כלל שמכניסים תעגיל החדש זה ככה
בקיצור שמתי והרגשתי כאב הלכתי לכיוון העגלה של אחי הקטן שאיתו הייתה אחותי הקטנה הרגשתי מסוחררת מאוד ביקשתי שתוציא לי תבקבוק מים דחוףף ושתימזוג לי. היא הוציאה וחטפתי אותו מהיד שלה ושתיתי מהפה , הייתי חייבת, פיתאום הרגשתי שהבקבוק כבד לי מדיי יענו יותר כבד מאבן
ממש הרגשתי כבדות וצנחתי על הריצפה , המוכרת התחילה לצעוק ואני זחלתי לכיוון בחוץ ישבתי והתחלתי לנשום פתאום הרגשתי כאלה לחצים אוזניים נוראיים ולא שמעתי כלום ובוםםם ככה שמעתי העינים עמדו להיסגר לי ועמדתי ליפול לריצפה עם הראש , אמא שלי רצה אליי והתחילה לצעוקקקק לי "בר , בר" לא שמעתי כלום , שמעתי פחות או יותר
היא צעקה תביאו מים תביאו מים . הביאו לה מים היא שפכה עליי את כל הבקבוק וחזרה לי העקרה , היא נתנה לי משהו מתוק לאכול כדי להלחץ דם יעלה לי שוב , כי לא אכלתי כלום
והיא צעקה עליי והתרגזה שלא אכלתי כלום ביומיים האלה . הרגשתי כ"כ רע .. ממש
אבל אחרי זה השתפרה לי ההרגשה , הרגשתי יותר טוב
הסתובבנו בקריון של ירושלים וראיתי את אהוובתיייייייייייייי ביתרררררר ירושלים שליי כי היה מישחקקקק
ראיתי את השחקניםםםםם 😊😊
אחרי זה נסענו לת"א וטיילנו פיתאום אני קולטת את עידו תדמורררר.. בואנה הוא חתיך במציאות ויש לו גוף אמאאאאאאאא 😮 משהוו פחד פצצתתייייייי .. עם הוא לא היה הומו .. אחחח מה הייתי עושה לו חח
הוא היה עם הבן זוג שלו .. אחרי זה ראיתי עוד איזה אחד שמשחק ב.."של מי השורה הזאת" תומש .
והוא נתן לי חתימה :] חחח
ובקיצור נהנתייייייייי:]
בסוף לא הביאו לי תפלא זה יהיה עוד השבוע אבל :]





