חזרתי מהמשלחת.
ואני עדיין לא מאמינה שבכלל יצאתי אליה
ואני עדיין לא מאמינה שעברו פאקינג 16 יום .
החוויה הזאת ?
הייתה פשוט חלום שהתגשם
ונתן לי כל כך הרבה !!!1
אני בחיים לא אשכח את זה .
והיה לי הכי מדהים שבעולם .
משלחת 2007 , אין דברים כאלה !!!!!!!!1
דידייייייייייייייייי
התגעגעתיייייי אלייךךךך כללל כךךךךךך
אוהבת אותך הכי בעולםםםםםםםםםםםם
אני כל כך מאושרת לראות שנהנת
ושזה נתן לך ככה הרבה
אין כמוך חיים שלי
דידי אולי מחר תבואי למפגש?
יש מפגש פורום בת"א בין 12 וחצי לאחת מגיעים לעזריאלי למרפסת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עדי מאמי
שמחה שאת חזרת כל-כך מאושרררת..(=
קוקייייייייייי שליייי ...
כמה התגעגעעעעעתי ואי ואי אי אפשר לתאר את זה ...
אני הכי שמחה בעולם שנהנת !!
מתתתתה עליךךךךךךךךךך !!!!
QUOTE (רגייי @ 19/08/2007) עדי מאמי
שמחה שאת חזרת כל-כך מאושרררת..(=
😊
עדי מאמי
שמחה שאת חזרת כל-כך מאושרררת..(=
עדיי , אני שמחה שחזרת
ועוד יותר שאת שמחהההה
יאאא
שמחה שחזרת מאושרתתתת
התגעגעתיי
יאייייייייייייי איזה כיף לךךך
שמחה שחזרתתתת
איפה היית? מאיזה משלחת?
QUOTE (limaori @ 20/08/2007) יאייייייייייייי איזה כיף לךךך
שמחה שחזרתתתת
איפה היית? מאיזה משלחת?
😊
איזה כיף שחזרת..... חחח גם אני לא האמנתי שיצאתי למשלחת איך כבר חזרנו .. חחחחחח
ואיי מאמי שמחה שנהנית
ספרי חווית ותמונות!
היית בפולין?
יצאתי דרך בית הספר ..
משלחת של 23 חברים .
גרמניה, בלגיה , הולנד, שוויץ וצרפת :] !
;] שמחה שחזרת
/שמחה שנהנת