כוס אמו אין פורום חיי לילה😊
משהו פה הולך לסילבר ביום שישי?😊
חעחעח הוא לא נסגר לפני איזה חודש?!
- לא מעודכנת כלל😁 -
גם אני חשבתי...
אבל פה ושם יש מסיבות...
זה מסיבת הפתיחה של הסליברון [:
יש מצב אני שם [:
לא הולכת תהנווו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 19/08/2007) לא הולכת תהנווו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
לא הולכת..
תהנה מאמי..
איפה זה ומה יהיה שם?
חחח ואני חשבתי שאני לא מעודכנת
מה יהיה איתכם , מה יהיה איתכם לאב סייט
דניס , תפרוש 😛
חחח אוהבת אתכם למרות הכל😛
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 20/08/2007) חחח ואני חשבתי שאני לא מעודכנת
מה יהיה איתכם , מה יהיה איתכם לאב סייט
דניס , תפרוש 😛
חחח אוהבת אתכם למרות הכל😛
מה למה?
מה יהיה שם?
טוב בכל אופן אני לא אלך חח רחוק לי..