הייתי באילת טוב היה הכי נדיר בארץ אין דברים כאלה!
היה צחוקים פדיחות ודברים שבהחלט לא קראו לי בחיים😛
התגעגעתם?@#
כי אני מלא
חןןןןןןן..
התגעגעתי כל-כךך!..
שמחה שנהנת
כי מגיע לך את הטוב ביותר...את מדהימה!..
אוווהבתת אותך
בעזרת השם מחר רואים אותך במפגשששש..😛
QUOTE (רגייי @ 19/08/2007) חןןןןןןן..
התגעגעתי כל-כךך!..
שמחה שנהנת
כי מגיע לך את הטוב ביותר...את מדהימה!..
אוווהבתת אותך
בעזרת השם מחר רואים אותך במפגשששש..😛
איך את נוסעת יפה שלי?
QUOTE (רגייי @ 19/08/2007) חןןןןןןן..
התגעגעתי כל-כךך!..
שמחה שנהנת
כי מגיע לך את הטוב ביותר...את מדהימה!..
אוווהבתת אותך
בעזרת השם מחר רואים אותך במפגשששש..😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (chen-daskal @ 19/08/2007) QUOTE (רגייי @ 19/08/2007) חןןןןןןן..
התגעגעתי כל-כךך!..
שמחה שנהנת
כי מגיע לך את הטוב ביותר...את מדהימה!..
אוווהבתת אותך
בעזרת השם מחר רואים אותך במפגשששש..😛
איך את נוסעת יפה שלי?
אוטובוס..
גםם אני הייתיייי באילת בוביייי..
שמחה שנהנת 😊
נראה אותךך במפגש מחר..
חןןןןןןן..
התגעגעתי כל-כךך!..
שמחה שנהנת
כי מגיע לך את הטוב ביותר...את מדהימה!..
חנצ'וקקקקקקקקקקק 😊
יאיאיאיא
אני שמחה שנהנת בובההההה..
ועוד יותר שחזרת
ברוכה השבה מאמי שלי :]]]
QUOTE (כרמית+אלעד @ 19/08/2007) חןןןןןןן..
התגעגעתי כל-כךך!..
שמחה שנהנת
כי מגיע לך את הטוב ביותר...את מדהימה!..
😊
QUOTE (טוניטה @ 20/08/2007) QUOTE (כרמית @ אלעד+19/08/2007) חןןןןןןן..
התגעגעתי כל-כךך!..
שמחה שנהנת
כי מגיע לך את הטוב ביותר...את מדהימה!..
😊
תודה מדהימות שלי;]]]
QUOTE (koka15 @ 19/08/2007) חנצ'וקקקקקקקקקקק 😊
יאיאיאיא
אני שמחה שנהנת בובההההה..
ועוד יותר שחזרת
ברוכה השבה מאמי שלי :]]]
אין עלייך מאמי אין אין
את מדהיממממה כל כךך😘
לאב יו התגעגעתי
שמחה שחזרת!! איזה כיףףף שככה נהנת 😊
שמחההה שנהננתת מאמי
ברוכה השבה 😊😊